شوراي ‌کارآفريني دانشگاه به‌منظور سياستگذاري، حمايت و نظارت بر اجراي بهينه توسعه کارآفريني در دانشگاه جامع علمي‌کاربردي تشکيل مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران  ، معاون  پژوهشي و فناوري دانشگاه علمي کار بردي  کشور در نهبندان گفت:  دبيرخانه اين شورا براي پيگيري مصوبات شوراي کارآفريني در دفتر ارتباط با جامعه و کارآفريني دانشگاه مستقرمي شود  .
موسي زاده با اشاره به  تصويب آيين نامه توسعه ‌کارآفريني‌دانشگاه‌جامع افزود: آيين‌نامه توسعة‌ کارآفريني‌ در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي کشور براي اشاعه فرهنگ کارآفريني در دانشگاه جامع علمي‌کاربردي در اول خرداد ماه  به تصويب رسيد.
معاون  پژوهشي و فناوري دانشگاه علمي کار بردي کشور از برگزاري مسابقات کارآفريني در نيمه ي دوم امسال در استانها خبر داد  و افزود: هدف از برگزاري اين مسابقات آشنايي عموم مردم با مشاغل و ورود آنان به بازار کار و سرمايه است .
 موسي‌زاده با اشاره به شغل‌هاي از بين‌رفته در بازار کار گفت : دانشگاه جامع علمي کاربردي درصدد احياي اين مشاغل در بازار کار است .
وي همچنين در بازديد از مرکز علمي کاربردي شهرستان نهبندان از آمادگي اين مرکز براي پذيرش دانشجوي خارجي فارسي زبان خبر داد ./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.