تعليقي در كار نيست و با توجه به اينكه پيش از اين نيز علاوه بر فدراسيون قايقراني روساي چند فدراسيون ديگر نيز از سمت خود بركنار شدند، تاكنون شاهد بروز چنين مشكلي نبوديم.

رسولي نژاد،  در خصوص تعليق فدراسيون قايقراني كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: صبح امروز به عنوان معاون حقوقي مجلس به جلسه سرپرست هيئت هاي استاني قايقراني دعوت شدم و به همين دليل از اخبار كامل فدراسيون قايقراني اطلاع كاملي ندارم.

وي افزود: بحث تحولات مديران ورزشي در تمام ادوار وجود داشته است و در صورتيكه تعليقي نيز وجود داشته باشد حتما اين موضوع را بررسي خواهيم كرد.

معاون حقوقي مجلس امور استان هاي وزارت كشور تصريح كرد: درحال حاضر من در اين سمت فعاليت مي كنم و امكان دارد به دليل مصلحت انديشي مسئولان وزارت ورزش من در زمان ديگري در اين سمت نباشم به همين دليل در اين مواقع افراد بايد به فكر منافع ملي باشند و نه منافع فردي، در فدراسيون دوچرخه سواري نيز يك همچنين تغييري در رأس فدراسيون ايجاد شد اما آب از آب تكان نخورد و همچنين در فدراسيون كشتي نيز كه تعداد المپيكي هاي آنها بسيار بيشتر است اين اتفاق رخ داد و در حال حاضر شاهد اين هستيم كه نه تنها مشكلي پيش نيامد بلكه درحال حاضر شاهد اين هستيم كه آنها نتايج قابل قبولي را بدست آوردند.

رسولي نژاد تصريح كرد: درحال حاضر سرپرستي فدراسيون قايقراني بر عهده محمد شروين اسبقيان است و باتوجه به اينكه وي سابقه چندين ساله در عرصه ورزش دارد به همين دليل وي مي تواند اين فدراسيون را به خوبي مديريت كند، پس از بركناري دنيا مالي از اين سمت مسئولان قبلي بايد با آرزوي موفقيت براي مسئولان فعلي بستري را فراهم مي كردند تا اين حواشي بوجود نيايد و به اين ترتيب آنها بايد با اشتباهاتي منافع ملي را زير سوال نبردند.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه به جز فدراسيون قايقراني روساي چند فدراسيون ديگر نيز بر كنار شده اند در بركناري روساي ساير فدراسيون ها ما با يك همچنين مشكلي مواجه نشديم و اما درحال حاضر تلاش مي كنيم تا اين مشكل هرچه سريعتر برطرف شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار