دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: وضعیت برخی از زائران ایرانی عاملی برای سوءاستفاده‌های وهابیون علیه نظام جمهوری اسلامی و مکتب تشیع است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین فقیهی ظهر امروز در جمع مسئولان سازمان حج و زیارت و مدیران تعدادی از آژانس‌های مسافرتی گفت: فعالیت آژانس‌های مسافرتی و دفاتر زیارتی موجود در سطح استان باید بر محور رعایت موازین اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر باشد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل شورای امر به معروف در آژانس‌های مسافرتی اضافه کرد: مدیران و مسئولان این آژانس‌ها باید به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه کنند و تحقق این موضوع یکی از وظایف تمام مردم با توجه به مسائل فرهنگی محسوب می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: وضعیت برخی از زائران ایرانی عاملی برای سوءاستفاده‌های وهابیون علیه نظام جمهوری اسلامی و مکتب تشیع است.

وی با بیان اینکه اگر چه تعداد این افراد بسیار محدود است، ادامه داد: اما وهابیون این موارد محدود را بهانه‌ای برای تبلیغ بر ضد شیعیان و آزار و اذیت سایر زائران قرار می‌دهند.

فقیهی تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در راستای توسعه و ترویج عفاف و حجاب در جامعه از وضعیت مناسب‌تری نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است.

وی با بیان اینکه اما هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ترویج عفاف و حجاب در جامعه امری مهم و ضروری است، گفت: با توجه به فرمایشات امام علی (ع) تمام وظایف دینی و واجبات در مقابل امر به معروف و نهی از منکر همانند قطره‌ای در برابر دریا است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.