با هدف رفاه حال شهروندان ، تابستان سال جاری چهار سرای محله در منطقه 15 تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهردار منطقه 15 در بازدید از پروژه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، خدماتی، ترافیکی و فضای سبز از تکمیل چهار سرای محله این منطقه خبر داد.
بنابراین گزارش صفوی شهردار منطقه با تاکید بر تدابیر شهردار تهران مبنی بر تامین سرانه های محلات افزود: از 20 محله منطقه، تعداد 13 محله دارای محله هستند و در هفت سرای محله نیز در حال احداث سرای محله هستیم.
صفوی گفت: از مجموع سرای محلات مذکور سرای محلات اتابک، هاشم آباد،‌مظاهری و رضویه تابستان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.
بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه 15 در همین راستا اظهار داشت: این سرای محلات دارای امکانات اجتماعی و فرهنگی ویژه از جمله 13 خانه شامل خانه های فرهنگ، سلامت، تسنیم، پژوهش، کتاب، قرآن، عترت، علم و زندگی و اسباب بازی می باشد که در تابستان امسال راه اندازی و آماده ارائه خدمات به شهروندان می شوند.
رضایی خاطر نشان کرد: از دیگر طرح های نیمه تمام باز پیرایی بوستان وحدت، مبعث، رفاه، ولی عصر، مجموعه ورزشی اتابک، سرای محله اتابک و هاشم آباد، بازار میوه و تره بار اتابک سوله ورزشی ولی عصر، ساختمان اسکان کارگری، ساماندهی وضعیت خانه فرهنگ ولی عصر می باشد که تا پایان خرداد ماه سال جاری تکمیل می شوند./ل
برچسب ها: سرای محلات ، صفوی ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار