مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اعلام ليست مازاد پرسپوليس و كنار گذاشتن آن به بازيكن ضربه شديدي مي تواند در فصل آينده به پرسپوليس بزند.

حسين عبدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حالي كه تيم فوتبال پرسپوليس تهران فصل بسيار بدي را نسبت به سال گذشته سپري كرد و نتايج خوبي براي هواداران خود در فصل جاري رقم نزد و در ليگ قهرمانان آسيا كه اميد مي رفت تيم پرسپوليس بتواند موفقيت هاي لازم را كسب كند اما متأسفانه با شكست در مقابل الاتحاد عربستان در جريان يك هشتم جام باشگاه هاي آسيا اميد هواداران پرسپوليس را نا اميد كرد.

وي تصريح كرد: اما با توجه به اينكه از سوي كادر فني تيم پرسپوليس ليست مازاد اين باشگاه اعلام شد و كنار گذاشتن 20 بازيكن از اين فهرست بنظر من ضربه شديدي در فصل آينده به تيم پرسپوليس خواهد زد در اين ليست بازيكنان خوبي هم بودند كه مي توانستند حداقل يك فصل ديگر براي پرسپوليس بازي كنند اما با نظر كادر فني فرصت از آن گرفته شد.

عبدي افزود: اميدوار هستيم كه تيم پرسپوليس تهران بتواند براي فصل آينده با بازيکناني كه مي خواهد به خدمت بگيرد بتواند ناكامي فصل گذشته را جبران كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار