اخبار امروز فدراسيون فوتبال به شرح زير مي باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجموعه اخبار امروز فدراسيون فوتبال را مي توانيد در زير مشاهده کنيد.
 
كاپيتان تيم ملي فوتسال ايران: شمسايي هنوز تشنه كسب قهرماني است

وحيد شمسايي، كاپيتان تيم ملي فوتسال ايران در هنگامي كه ايران در رقابتهاي جام جهاني فوتسال در نوامبر حضور خواهد داشت سي و هشت ساله خواهد شد اما با وجود كسب عناوين متعدد قهرماني عطش وي براي قهرماني خاموش نشده است.

اسطوره فوتسال ايران كه رهبري تيم ملي فوتسال ايران را در رقابتهاي قهرماني فوتسال آسيا در امارات بر عهده دارد بعد از اينكه رقابتهاي قهرماني فوتسال آسيا در ازبكستان را از دست داد به بازنشستگي و آويختن كفشهايش فكر نكرد.

شمسايي گفت: اگر آماده باشم و انتخاب شوم و در سطحي بازي كنم كه نيازي به بازنشستگي نباشد، مي خواهم در آينده براي كشورم عناوين زيادي به دست آورم.

شمسايي در سال 2010 در فهرست تيم ملي قرار نداشت و پس از اينكه با تيم صنايع گيتي پسند درخشيد و بازيهاي خوبي از خود به نمايش گذاشت با بازوبند كاپيتاني به تيم ملي بازگشت.

شمسايي در ادامه گفت : براي ما ايرانيان، كسب قهرماني در فوتسال آسيا مهم است، قهرمان شدن در آسيا براي ما تبديل به عادت شده است و دوست نداريم اين عادت را كنار بگذاريم. من تمرينات سنگيني را پشت سر گذاشتم كه به فرم ايده آل خود برسم و همچنين در بازيهاي باشگاهي خود را به اثبات رساندم و اين باعث شد كه براي بازي در تيم ملي انتخاب شوم.

شمسايي خود را در رقابتهاي ديگر قهرماني فوتسال آسيا در سطح باشگاهي در ماه آينده آماده مي كند. شمسايي به صنايع گيتي پسند كمك كرد تا به عنوان قهرماني در ليگ داخلي برسد و باعث شد تيمش به رقابتهاي قهرماني فوتسال باشگاه هاي آسيا صعود كند.

شمسايي در پايان اين مصاحبه در مورد رقابتهاي قهرماني فوتسال باشگاههاي آسيا گفت: بله من به تيم باشگاهي ام در كسب عنوان قهرماني كمك كردم ولي در حال حاضر قرارداد من با تيم صنايع گيتي پسند به پايان رسيده است ولي اگر آنها به من نياز داشته باشند خوشحال مي شوم كه براي آنها در رقابتهاي قهرماني فوتسال باشگاه هاي آسيا بازي كنم و باعث افتخار من است كه در اين رقابتها حضور داشته باشم.

صانعی: از تایلند شناخت خوبی داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران و دیدار امروز تیم ملی مقابل تایلند به نکات جالبی اشاره کرد.

وی در این باره گفت: بچه های ما برای بازی مقابل تایلند آماده هستند وبرای رسیدن به فینال تلاش می کنیم. البته ما دو بازی یمان در مرحله مقدماتی و آسسییمرحله حذفی با تایلند همزمان بود به همین دلیل تنها توانستیم یک بازی این تیم را مستقیم ببینیم و فیلم دیگر بازیها را بدست آورده ایم که امروز ظهر آنها را نگاه خواهیم کرد. البته ما از تایلند شناخت خوبی داریم اما همه می دانند که تیم های تایلند، ازبکستان و ژاپن و حتی استرالیا در فوتسال پیشرفت کرده اند.

صانعی ادامه داد: استرالیا در گروه ما بود و به جام جهانی صعود کرد و این نشان می دهد که گروه ما گروه آسانی نبوده است. همین ازبکستان یک ماه پیش در ایران با ما بازی های دوستانه ای داشت و همه متوجه قدرت و پیشرفت فوتسال آنها شدند. ما در بازی دیروز هم کار آسانی نداشتیم اما به خوبی نتیجه گرفتیم و من امیدوارم در بازی مقابل تایلند هم بتوانیم نتیجه بگیریم و به فینال برسیم. پیش بینی ام این است که ایران و ژاپن دیدار فینال رقابتها را برگزار کنند که بازی بسیار حساسی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: به مهدی جاوید که در بازی مقابل قطر از ناحیه مچ پا مصدوم شد مصدومی نداریم. البته از او تا بازی امروز هم استفاده ای نکردیم و نظر پزشک تیم ملی را هم در این باره جویا می شویم. من فکر کنم جاوید به بازی امروز هم نرسد ولی ممکن است در بازی بعد از او استفاده کنیم. امیدوارم که بتوانیم امروز و جمعه با بردن حریفان دل مردم را شاد کنیم و با کاپ قهرمانی به تهران بازگردیم.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتسال ایران پس از پایان رقابتها، شنبه شب وارد تهران خواهد شد


ازبکستان به آب و آتش زد اما حریف ایران نشد
  
 ترابیان: در بازی با ازبکستان ، ملی پوشان انرژیشان را ذخیره کردند

عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

وی در این باره گفت: بازی با ازبکستان بازی بسیار سختی بود هر چند که توانستیم تیم ملی فوتسال ازبکستان را حذف کنیم اما واقعا حذف این تیم حیف شد و ازبکستان لیاقت این را داشت که در جام جهانی تایلند حضور داشته باشد.

ترابیان ادامه داد: ازبکستان به آب و آتش زد اما حریف ایران نشد. ازبکها برای مرگ و زندگی به میدان آمده بودند اما بازیکنان ما به خوبی بازی را اداره و انرژی شان را برای دو بازی نیمه نهایی و فینال ذخیره کردند تا به یک پیروزی منطقی در این بازی برسیم و به نیمه نهایی راه پیدا کنیم و مجوز حضور در جام جهانی بدست آید.

رئیس کمیته فوتسال درباره تایلند گفت: امروز مطمئنا بازی حساسی داریم. به نظر من تایلند پیشرفت خوبی داشته و از نظر قدرت و سرعت با تیم ملی ایران برابری می کند. سرمربی آنها هم که ویکتور هرمانس است که در فوتسال جهان یک مربی شناخته شده و موفق است.بالاخره میزبان جام جهانی هستند و خیلی هم دوست دارند که به فینال برسد. اما من امیدوارم ایران به فینال برسد.

ترابیان در پایان گفت: پیش بینی من این است که ایران وژاپن فینال رقابتها را برگزار کنند و تقابل قدرت های فوتسال آسیا در امارات اتفاق بیفتد.

علیرضا رعدی مدرس فوتسال AFC در بغداد

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا رعدی برای تدریس دوره مربیگری فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا به بغداد می رود.
 
 مدرس ایرانی فوتسال از 28 خرداد تا دوم تیرماه 91 به بغداد خواهد رفت تا برای مربیان فوتسال آسیا که می خواهند دوره A  رابگذرانند تدریس کند.

رعدی مدرس رسمی فوتسال فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

يک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان ؛
صعود بنیادکار و آدلاید به يك چهارم نهايي

تیم‌های فوتبال آدلاید یونایتد استرالیا و بنیادکار ازبکستان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه يافتند.

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق عصر ديروز با برگزاری دو مسابقه آغاز شد که طی آن تیم‌های آدلاید یونایتد استرالیا و بنیادکار ازبکستان به ترتیب برابر نمایندگان کشورهای ژاپن و کره‌جنوبی پیروزی دست یافتند.

 تیم‌ آدلاید یونایتد استرالیا در خانه خود موفق شد با تک گل دقیقه 41 مک کین ناگویا گرامپوس ژاپن را شكست داده و به مرحله یک ‌چهارم نهایی این مسابقات راه يابد.

در بازي دیگر منطقه شرق، تیم بنیادکار ازبکستان در خانه سئونگنام دست به كار بزرگي زد و با یک گل سئونگنام کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت. کریموف در دقيقه 53 تک گل بنیادکار را در این مسابقه از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا امروز با دو بازي به پايان مي رسد كه در بازي اول ابتدا در ساعت 15:30 به وقت ايران اولسان هیوندای کره جنوبی  به مصاف کاشیواریسول ژاپن مي رود و در ساعت 16 به وقت ايران گوانگجو چین  با اف سی توکیوی ژاپن، ديدار مي كند.

حسین محمد نبی عضو هیات داوریCAS  شد

حسين محمد نبي، به عنوان يكي از اعضاي هيات داوري دادگاه حكميت CAS از بخش غرب آسیا انتخاب شد.

لازم به ذکر است دادگاه CAS كه مقر آن در لوزان سوئيس است، دكتر حسين محمد نبي را به عنوان يكي از اعضاي هيات داوري دادگاه حكميت CAS از بخش غرب آسیا انتخاب کرده است.
گفتني است دكتر حسين محمد نبي پيش از اين رئيس هيات منصفه ليگ برتر بود و هم اكنون عضو شوراي حكميت فدراسيون فوتبال است.

ايران-تايلند امروز ساعت 16

مرحله یک ‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با صعود تیم‌های ژاپن و استرالیا به دیدار نیمه نهایی و مسابقات جام جهانی فوتسال به پایان رسید.

 مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شب گذشته با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که با صعود تیم‌های استرالیا و ژاپن به دیدار نیمه نهایی همراه شد.

در ديدارهاي برگزار شده ديشب، تیم فوتسال ژاپن در ورزشگاه الوصل دبی به مصاف تيم قرقیزستان رفت که در رقابتی نزدیک با گل دقیقه 12 کاتسوتوشی برابر اين تيم پيروز شد.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم‌های فوتسال کویت و استرالیا در ورزشگاه الشباب دبی برابرهم به میدان رفتد که پس از تساوی 2 بر2 در وقت عادي بازي در وقت‌های اضافه استرالیا گل سوم را به ثمر رساند و به مرحله نيمه نهايي صعود كرد.

برنامه دیدارهای نیمه نهایی این مسابقات  که امروز برگزار می شود به شرح زیر است:
 تایلند - ایران، ساعت 16، ورزشگاه الوصل دبی
 ژاپن - استرالیا، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبی

گفتني است ديدار رده بندي اين رقابتها  جمعه 12 خرداد 91 ساعت 16:30 به وقت ايران و ديدار پاياني در همان روز و  ساعت 20 به وقت ايران در ورزشگاه الوصل دبي برگزار خواهد شد.



برگزاری مرحله نهایی رقابتهای فوتبال ساحلی لیگ دسته اول در رودسر

مرحله نهایی رقابتهای فوتبال ساحلی لیگ دسته اول کشور در فصل 90-91 با حضور شش تیم صعود کننده از مرحله اول به صورت مجتمع در رودسر برگزار می شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرحله نهایی رقابتهای فوتبال ساحلی لیگ دسته اول کشور در فصل 90-91 با حضور شش تیم صعود کننده از مرحله اول به صورت مجتمع  از 17 تا 23 خرداد در رودسر برگزار می شود.

این رقابتها به میزبانی باشگاه کشاورز رودسر برگزار می شود و تیم های شهدای تیران اصفهان، قوی سپید انزلی، موج گناوه بوشهر، قلب کوثرشیراز و کوثر اردکان یزد  روز 17 خرداد وارد رودسر خواهند شد و در هتل ترنج رودسر اسکان خواهند یافت. داوران هم در هتل سیروس رودسر اسکان می یابند.

لازم به ذکر است در پایان مسابقات، تیم های اول تا سوم به مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل 91-92 صعود خواهند کرد و قرعه کشی مسابقات ساعت 21 چهارشنبه شب 17 خرداد 91 در محل برگزاری رقابتها انجام می شود.


 بازیکن به اردوی تیم ملی امید فوتسال دعوت شدند


21 بازیکن به اردوی تیم ملی امید فوتسال دعوت شدند

 اسامی 21 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی امید فوتسال از سوی کادر فنی اعلام شد.
 
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در رده سنی امید در حالی از روز چهارشنبه 24 خرداد ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود که امین مجیدپور، مهدی مصطفایی ، علیرضا میکائیکی، مسلم رستمی ها ، علی عابدین، سالار وظیفه شناس، سیدامیر موسوی، سیداحمد عباسی ، علیرضا وفایی ، بابک سهرابی ، میلاد چراغی ، علیرضا سروری ، علی اسعدی ، اسماعیل عباسیان، حمید سالاری ، میثم خیام، سیدرضا موسوی، حمیدرضا موسوی، محمد ظریفی ، ابراهیم حسینی، سپهر محمدی نفراتی هستند که  تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.
اردوی فوق تا تاریخ 27 خرداد در کمپ تیم های ملی برگزار می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار