امام جمعه مشهد گفت: امام خمینی (ره) با تاسیس بسیج، آینده ی انقلاب را بیمه کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت ا... سیداحمد علم الهدی در دیدار با اعضای ستاد بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در منطقه مالک اشتر سپاه مشهد این مطلب را بیان کرده و افزود: بسیج جریان مبارکی است که اجرای تمام تکالیف و وظایف انسان های مومن و معتقد به اسلام و انقلاب را در قبال خون شهدا تضمین می کند.

وی گفت: در زمان رحلت امام خمینی (ره) همه ی دستگاه های سیاسی دنیا گمان می کردند کار انقلاب اسلامی تمام است و آن روز همه جریان های سیاسی و استکبار خارجی برنامه های خود را برای رسیدن به مطامعشان در ایران تنظیم کرده بودند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: این اقدام امام خمینی یک بستر اجتماعی نیرومند از انسان های هر عصر و هر نسل به عنوان یک تکیه گاه فیلم مردمی می باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: آمریکا از توسعه فن آوری و نیروی سپاه ما را به خوبی می شناسد و می داند که در مقابلش قدرت داریم و این که ما بگوییم از نظر نظامی قوی تر از آمریکا هستیم، درست نیست، چون تمام غرب پشتیبان آن هاست. آن چه این شرایط را به وجود درآورده ناتوانی آن ها در محاسبه ی قدرت بسیج است.

آیت ا... علم الهدی سپس وظیفه بسیج را در سالروز ارتحال امام تجدید خاطرات ایشان دانست و تاکید کرد: بسیج باید خاطره امام خمینی (ره) را احیا کند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.