نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت : امام خمینی (ره )شخصیتی بود که هیچ لفظی بازگو کننده ابعاد وجودی ایشان نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت اله محمد حسن ممدوحی با بیان اینکه امام(ره) شخصیتی منحصر به فرد بود که همه جهانیان او را شناختند، گفت: اقدامات حضرت امام (ره) اسوه بود و اکنون می بینیم در بسیاری از کشورهای غیر اسلامی نیز از آن الگو برداری می شود.

آیت اله ممدوحی در ادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی بنیان گذارانقلاب اسلامی ، گفت: زوایای مختلف ابعاد وجودی حضرت امام (ره)  که شامل مدیریت، بینش ساسی، معرفت، معنویت و مقام علمی ایشان بود از جایگاه ویژه ای در بین روحانیون برخوردار است.

وی گفت: حضرت امام (ره) در مسائل مدیریتی اراده مثال زدنی داشتند و اکنون می بینیم در بسیاری از انقلاب ها از شخصیت ایشان به عنوان قهرمان یاد می شود.

وی تاکید کرد: معمار کبیر انقلاب یکی از نعمتهایی بود که خداوند به مردم ایران اعطا کرد و مردم قدردان کشور نیز همواره با نصب العین قرار دادن سیره و سلوک ایشان، راه ایشان  را زنده نگه می دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: امروز نسل جوان وظیفه دارند با عمل به دستورات تربیتی ایشان کشور را به عنوان یک الگو برای کشورهای دیگر مطرح کنند./س

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.