رئيس دانشگاه امام رضا(ع) از راه‌اندازي 24 رشته نوين در مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا در اين دانشگاه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي حميدرضا ميرزايي در جمع خبرنگاران گفت: اين دانشگاه در حال ايجاد رشته‌هاي نوين در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري با رويكرد فرهنگي و هنري با سه مشخصه نوآموزي، روزآمدي وكارآمدي مي‌باشد.

وي در ادامه افزود: اين دانشگاه از ابتداي سال 88 تلاش خود را در زمينه كسب مجوز تحصيلات تكميلي شروع كرد و به لطف الهي و عنايات حضرت رضا(ع) از مهر سال جاري نيز در ارتباط با ايجاد رشته‌هاي مشترك بين‌المللي فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

وي ادامه داد: دانشگاه امام رضا(ع) در حال حاضر در صدد پذيرش دانشجو از كشور هاي مختلف براي ترويج فرهنگ و سيره رضوي و معارف و آموزه‌هاي اسلامي در سطح ملي و فرا ملي است.

ميرزايي با توجه به فعاليت هاي وسيعي كه اين دانشگاه در زمينه آموزش و ترويج محتواي عميق و ارزشمند نهج‌البلاغه انجام خواهد داد، خاطرنشان كرد: سعي داريم در آستانه 13 رجب و ميلاد پربركت حضرت اميرالمؤمنين علي(ع) و پس از گرفتن مجوز، بتوانيم از مهرماه سال جاري در دو مقطع كارشناسي ارشد و دكتراي نهج‌البلاغه پذيراي علاقه‌مندان به اين رشته باشيم.

ميرزايي عنوان كرد: دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در حال حاضر به منظور ارتقاي كيفيت محتوايي و جذب اساتيد مورد نياز خود با بزرگترين مراكز پژوهشي كشور در زمينه هاي مختلف و10 دانشگاه بزرگ كشور و همچنين مؤسسات فرهنگي آستان قدس رضوي تفاهم نامه‌هاي همكاري آموزشي و پژوهشي امضاء كرده است /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.