نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بدلیل برنامه هایی که برای دانشگاه ها دارم در صورت رای دوستان کاندیدای هیئت رئیسه کمیسیون آموزش می شوم.





به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره انشقاق اصولگرایان  و سرنوشت فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم گفت: ما متحدیم و متحد می مانیم و زمزمه های انشقاق از افرادی است که می خواهند اصولگرایان با هم نباشند.
وی درباره اولویت کاری مجلس نهم افزود: بحث تولید و حمایت از تولید داخلی اما به نظر بنده باید راجع به ساختار مجلس فکر شود،مجلس با همه خوبی ها جای اصلاح بسیار دارد.
منتخب مرد تهران در ادامه تصریح کرد: اگر به فرموده امام راحل درباره در راس امور بودن مجلس توجه شود باید بدلیل در راس بودن خیلی اصلاحات در آن صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به لزوم اصلاحات ساختاری در مجلس افزود: اصلاح ساختاری، با توجه به اینکه جوهره مجلس در کمیسیون مطرح می شود اما ما این را نمی بینیم و به همین دلیل برخی قوانین بعد از تصویب مجددا تغییر می کنند.
آقا تهرانی با اشاره به لزوم ساماندهی حضور نمایندگان و غیبت های آنان در مجلس تصریح کرد:
مسئولان مرکز پژوهش ها نیز باید وابستگی علمی خود را افزایش دهند و حتی سازو کار شعب نیز باید اصلاح شود که این موارد باید مفصل و بصورت کارشناسی مطرح شود.
بنده به دلیل عضویت چهار ساله در کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس نهم نیز در این کمیسیون عضو می شوم و می خواهم برای دانشگاه ها کار بکنم.
وی درباره حضور در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون گفت: اگر نمایندگان رای دهند چون می خواهم کار کنم کاندیدا می شوم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار