تیم بسکتبال البدر بندر کنگ در دومین فینال دسته یک نفت امیدیه را هم برد و قهرمان این دوره از مسابقات لیگ دسته اول شد با اين حساب تعداد تيم هاي جنوبي سوپرليگ با صعود سه نماينده دسته يک به شش تيم رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ البدر کنگ که امسال بیشترین سرمایه گذاری را در لیگ دسته اول بسکتبال انجام داده بود در نبرد جنوبی ها 68 بر 62 پیروز شد تا با توجه به پیروزی در بازی اول قهرمانی خود را قطعی کند. تیم نفت امیدیه با مقام دوم و تیم استقلال زرین قشم با قرار گرفتن در رده سوم لیگ در کنار البدر جواز حضور در سوپرلیگ بسکتبال سال آینده را به دست آوردند.

در صورت ماندن تیم های پتروشیمی بندرامام، صنایع پتروشیمی ماهشهر و حفاری در لیگ و همچنین عزم راسخ تیمهای صعود کننده به سوپرلیگ برای تیمداری رد رده بالاتر سال آینده تعدا تیمهای جنوبی لیگ برتر دو برابر شود.

البدری ها به مربیگری محمدرضا اسلامی تنها تیمی بودند که همانند مهرام در سوپرلیگ بدون هیچ شکستی در بازیهای دسته یک به فینال رسیده و با بردن هر دو فینال قهرمان مسابقات شدند.

اما بازیهای رده بندی این دسته هم به دلیل انصراف تیم داماش گیلان از ادامه لیگ برگزار نشد و استقلال زرین قشم بدون دردسر با کسب مقام سوم به سوپرلیگ صعود کرد./مح
برچسب ها: لیگ ، بسکتبال ، دسته یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار