شهرداری تهران همچون سال های گذشته،اقدامات چشمگیری را برای هر چه با شکوه تر برپاکردن مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شان و جایگاه امام خمینی(ره)  به عنوان یک شخصیت برجسته جهانی و رهبر آزادی خواهی به گونه ای است که حضور پس از گذشت دو دهه از عروج ملکوتی آن حضرت،راه و آرمان های آن بزرگوار سرمشق و سرلوحه عمل و رفتار ملت و مسئولان کشور و مهم تر از آن تمامی آزادیخواهان جهان است و این جایگاه ضرورت و اهمیت برپایی هر چه با شکوه تر سالگرد ارتحال ایشان را دو چندان کرده است.
آماده سازی پهنه منطقه 13 برای استقبال از زائران امام(ره) در حرم مطهر
اشرفی ،رئیس ستاد ارتحال امام منطقه 13 ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام (ره)گفت:به منظور استقبال از زائران حرم مطهر در بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تمهیدات ویژه ای برای سالروز ارتحال در نظر گرفته است.
وی گفت:اکیپ های منطقه 13 در اواخر اردیبهشت ماه در پهنه شمال شرقی حرم مطهر حضور یافته و اقدامات  اولیه را برای آماده سازی و پاکسازی محل به اجرا درآوردند.
اشرفی تصریح کرد:در این رابطه اکیپ های خدمات شهری،زیباسازی اقدام به پاکسازی محل کرده،حمل نخاله خاک،رنگ آمیزی فرده های داربست ها کاشت نهال و رسیدگی به فضاهای سبز محوطه حرم مطهر،شستشوی محل احداث پایگاه،برپایی ایستگاه های صلواتی و غرفه های فرهنگی ،اجتماعی، ترمیم آسفالت،احداث ،رنگ و تجهیزسرویس های بهداشتی،استقرار تانکرآب،تعمیر و بازسازی گاردریل معابر از جمله اقداماتی است که تا کنون در پهنه منطقه 13 به اجرا درامده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار