طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و مردم شهر آجین "رمضان خدمتی‌حیدری" به عنوان شهردار شهر آجین معرفی شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از اسدآباد، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و مردم شهر آجین "رمضان خدمتی‌حیدری" به عنوان شهردار شهر آجین معرفی شد.

فرماندار اسدآباد در مراسم معارفه شهردار آجین با بین اینکه نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران هویت بخشیده است، اظهار داشت: اگر انقلاب نبود نه شهر و نه هیچ روستایی به این منوال شکل نمی‌گرفت.

مصطفی آزادبخت مردم را ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف موجب پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی شده و این مهم رسالت مسئولیت را برای مسئولان نظام سنگین‌تر می‌کند چرا که باید خدمت‌رسانی صادقانه را به آنان داشته باشند.

وی با تبریک به شهردار آجین به دلیل پست شهرداری این شهر گفت: برای توسعه و آبادانی شهر تازه تأسیس آجین نیاز به مشارکت مردم و وجود شهردار توانمند و کارآمد است که وجود آقای خدمتی برای تصدی شهرداری این شهر یک نعمت است چرا که ایشان خود نیز اهل ین شهر است و تعصبی خاص به این شهر خواهد داشت.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه از شهردار آجین خواست پاشنه کشیده پای کار باشد و به همت مردم شهری آباد را بسازد و همچنین از تجارب شهردار اسدآباد در پیشبرد اهداف و توسعه شهر استفاده کند.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد نیز با بیان اینکه مصوبه شهر شدن آجین در سال 90 ابلاغ شد، اظهار داشت: با تأسیس بخش پیرسلمان حدود یک سوم اعتبارات شهرستان اسدآباد به این بخش اختصاص یافته است.

محمدرضا شعبانی گازرسانی به دهستان کلیایی، آبرسانی به روستاهای لک‌لک، منورتپه و حبشی، تعریض سه راهی آجین ـ سنقر و کنگاور، ساماندهی گلزار شهدا، تکمیل مدرسه قاسم‌آباد، ساخت ساختمان جدید بخشداری، احداث سالن چندمنظوره را از جمله فعالیت‌های انجام شده در بخش پیرسلمان در طی دو سال اخیر برشمرد.

وی در ادامه یک دستگاه کمپرسی برای جمع‌آوری زباله، تشکیل چارت سازمانی در شهرداری و اختصاص اعتبارات ویژه را از جمله درخواست‌های بخش پیرسلمان و شهر آجین دانست.

شهردار آجین نیز ا قدردانی از مسئولان و شوراهای اسلامی به دلیل انتخاب خود، اظهار داشت: شهر آجین بافتی فرسوده و روستایی دارد که می‌طلبد مسئولان با تخصیص اعتبارات و مردم با مشارکت خوب در ساختن شهری توسعه‌یافته و آباد ما را یاری کنند.

رمضان خدمتی‌حیدری اجرای طرح تفصیلی با برنامه‌های بلندمدت، احداث پارک و ایجاد امکانات تفریحی، استفاده از مشاوران جوان و پیشنهادات و نظرات معتمدین، شواهای اسلامی را جمله برنامه‌های خود در آینده‌ای نزدیک خواند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: برای ساختن شهری آباد از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.