امام جمعه شهر آبسرد، نامگذاری سال 91 را نشانگر درایت و بصیرت مقام معظم رهبری و اجرای آن را حجت و تكلیفی بر كارگزاران دانست.

حجت الاسلام 'حسین ردایی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن نامگذاری سال 91 را تحت عنوان 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' نشانه بصیرت مقام معظم رهبری و شناخت جامع ایشان از اوضاع امروز جهان و وضعیت آینده ایران دانست.

امام جمعه شهر آبسرد افزود: این نامگذاری در واقع بسیاری از تهدیدهای دشمنان را به فرصت هایی طلایی برای این دیار اسلامی مبدل می كند.

امام جمعه آبسرد تصریح كرد: اگر چه مقام معظم رهبری تحقق شعارهای سال را تكلیف نمی دانند، ولی در اصل این نامگذاری حجتی است برای مردم و خصوصا كارگزاران دولت و همه عوامل حكومت دینی جزو كارگزاران محسوب می شوند.

حجت الاسلام ردایی نگرش مردم را به كارگزاران، نگاه حاكمان دینی دانست و گفت: اخلاق و رفتار كارگزاران در پیشبرد اهداف، دستیابی به چشم اندازها و امیدواری مردم به حكومت موثر است و اخلاق غیردینی یاس و نومیدی را در مردم ایجام می كند.

وی با تاكید بر اینكه نامگذاری سال برای كارگزاران حكومت اسلامی حجت است، خاطر نشان كرد: باید برای انجام این تكلیف با وحدت، همكاری، همدلی و همفكری با اقدام جهادگونه در راستای خودكفایی و اعتلای كشور گام برداشت.

امام جمعه شهر آبسرد ابراز امیدواری كرد: تمامی مردم و مسئولان در انجام وظیفه برای اجرا و تقویت این شعار نسبت به سنوات گذشته موفق تر باشند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.