به منظور ارتقا خدمات تاکسی رای به شهروندان و فراهم نمودن امکانات رفاهی و سهولت در دسترسی مسافرین به مبدا و مقصد سفر خود، پایانه های تاکسیرانی در سال جاری ساماندهی می شود.

عابد ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: 5درصد تاکسی های شهر تهران متعلق به منطقه یک است و تکمیل پایانه های تاکسی رانی سطح منطقه با ساماندهی توقفگاه ها، خطوط تاکسیرانی سیستمهای روشنایی، سکو و نماز خانه ها در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار گرفته است.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین فعالیت های منطقه احداث ساختمان تاکسی رانی بلوار اوشان که در سال جاری افتتاح خواهد شد و پایانه ارم در شمال میدان تجریش نیز با بیش از 9 خط تاکسی رانی و 800 دستگاه تاکسی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال با حفظ هویت منطقه در حال بهسازی است و ظرف 1 الی 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و ساماندهی 5 پایانه دیگر تاکسی رانی نیز در برنامه کاری قرار گرفته است.
ملکی تصریح کرد: همه رانندگان تاکسی یک الگو برای شهروندان و سلولهای بدن یک جامعه هستند که در همه جای این بدن در حال حرکت هستند، اگر خوب عمل کنند حرکت آنها فزاینده خواهد بود و جامعه ما زودتر بهتر و کم هزینه تر به سر منزل خواهد رسید.
وی افزود: ساماندهی پایانه ها باعث ارتقای سطح سلامت رانندگان می شود که این امر رضایت مندی مسافرین را به دنبال خواهد داشت./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.