شبکه آموزش به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ه) و ولادت حضرت امام علی(ع) ویژه برنامه های مختلفی را در روز 14 و 15 خرداد تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، شبکه آموزش سیما به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روز یکشنبه 14خرداد، انیمیشن "نامه ای به آفتاب" در قالبی انیمیشن آرزوی یك كودك روستایی برای نامه دادن به امام خمینی (ره) را به تصویر می كشد.
این انیمیشن دوازده دقیقه ای به كارگردانی فرحناز باقر و تهیه كنندگی مركز صبا با تكنیك دوبعدی و با روش كاملاً سنتی بر اساس داستانی واقعی از خاطره یك كودك روستایی شكل گرفته است.این انیمیشن ساعت 14:30 از شبکه آموزش پخش می شود.
همچنین در روز یکشنبه 14خرداد،برنامه زنده "گل آموز" ساعت 14:30 ویژه کودکان و نوجوانان با آیتم های ویژه ارتحال امام خمینی(ره)  و برنامه زنده "بازباران" با آیتم های خاص ساعت 19:30 روی آنتن شبکه آموزش می رود.
براساس این گزارش،"همایش تخصصی روح الله" سخنرانی حجت الاسلام عبدخدایی درباره فعالیت امام خمینی (ره) در 15خرداد سال 42 از دیگر برنامه های شبکه آموزش در روز یکشنبه است.این برنامه ساعت 23:10 روی آنتن می رود.
همچنین به مناسبت 13رجب و سالروز ولادت امام علی (ع) در روز دوشنبه 15خرداد،ویژه برنامه انیمیشن "همای رحمت" با موضوع ولایت و امامت حضرت علی (ع) و زندگی ایشان از ولادت تا شهادت است.این انیمیشن ساعت 9:45 به مدت 60دقیقه از شبکه آموزش پخش می شود.
همچینن به مناسبت ولادت امام علی(ع) برنامه های زنده "گل آموز" و "بازباران" با بخش های مختلف به همین مناسبت از شبکه آموزش روی آنتن می روند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار