رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: 700 تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان اردبیل در پذیرش و بستری بیماران و افراد تحت معالجه افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  فرهاد پورفرضی امروز در جلسه بررسی مشکلات مراکز بیمارستانی در اردبیل افزود: با تکمیل بیمارستان ترومای اردبیل و پارس‌آباد و همچنین افزایش ظرفیت تخت بیمارستانی در مراکز درمان‌بستر کوثر و نیر یک ظرفیت خوبی در افزایش پذیرش بیماران و تخت‌های موجود شاهد هستیم تا موانع احتمالی پیش رو نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار تخت بیمارستانی برای استفاده هموطنان به شکل موجود و مجهز وجود دارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان متولی حوزه بهداشت و درمان با تأمین نیروی تخصصی و فوق‌تخصصی و تربیت نیروهای مجرب در بیش از 27 رشته تخصصی سعی می‌کند خدمات متنوع‌تری را به هموطنانمان در استان اردبیل ارائه کند.

پورفرضی در ادامه به اجرای طرح‌های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه سلامت به عنوان دستور کار کارگروه سلامت و امنیت غذایی اعلام کرد و افزود: ما همچون سال‌های گذشته امسال نیز با فرا رسیدن فصل تابستان با تقویت اکیپ‌های نظارتی بهداشتی بر عرضه مواد غذایی نظارت دقیق می‌کنیم و در تلاش هستیم جلوی هرگونه خرید و فروش مواد غذایی غیربهداشتی و تلاش دوره‌گردها و دست‌فروش‌ها را بگیریم./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.