مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: طرح‏ های مسکن مهر را از بزرگ ‏ترین اقدامات دولت برای خانه‏ دار شدن مردم است.

احمد لطفی ‏نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: عمده متقاضیان طرح‏ های مسکن مهر شهرستان دماوند، استان تهران و کشور را افرادی با درآمد های محدود تشکیل می‏دهند.

لطفی ‏نژاد اضافه کرد: از این رو، این اقدام دولت‏های نهم و دهم فعالیتی شایسته از سوی مردم ارزیابی می‏ شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: در حال حاضر وضع مسکن مهر شهر آبعلی توسط اداره‏ کل تعاون استان تهران در دست بررسی است.

احمد لطفی ‏نژاد اظهار داشت: بر اساس بررسی‏ های به عمل آمده، بخش زیادی از مشکلات برخی طرح‏ های مسکن مهر در استان تهران، به‏ موقع واریز نشدن آورده اعضای آن است.

وی ادامه داد: افرادی که در رابطه با طرح مسکن مهر شهر آبعلی اقداماتی را انجام داده‏اند، دچار مشکلاتی نیز در اجرای پروژه شده‏ اند.

لطفی‏ نژاد اضافه کرد: اگر سهم آورده در طرح مسکن مهر به ‏موقع پرداخت شود، به طور قطع می ‏توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: خوشبختانه تسهیلات مالی ارائه شده به متقاضیان در طرح توسعه کشاورزی مناسب است و این امر مردم را به خود جذب می‏ کند.

لطفی ‏نژاد اظهار داشت: در این خصوص، بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل ارائه‏ دهنده تسهیلات به طرح توسعه کشاورزی مطرح شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ادامه داد: خوشبختانه بانک کشاورزی از طریق صندوق سرمایه ملی از منابع بسیار خوبی برای اجرای طرح توسعه کشاورزی برخوردار است.

وی اضافه کرد: وجود وام‏ هایی با کارمزد هفت درصد در طرح توسعه کشاورزی خود به عنوان یک نقطه جاذب قوی، جلب ‏نظر مردم را در پی دارد.

لطفی ‏نژاد افزود: بدین ترتیب افراد دارای سرمایه‏ های خرد و اندک نیز می‏توانند در این طرح مشارکت داشته باشند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.