سرپرست سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهر قم از تبدیل وارتقای کیفیت بیش از ۳۰۰ دستگاه تاکسی در شهر قم از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، اقبالیان اظهار داشت: طی ۱۱ ماه اخیر ۶۰ دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی قم اضافه شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم در ادامه ساماندهی تاکسی های گردشی را از برنامه های مهم سازمان دانست و افزود : بررسی وتحقیق در خصوص کنترل وهوشمند سازی ونصب جی پی اس از برنامه های بلند مدت سازمان است ولی درحال حاضر برای نظارت دقیق تر و فعالیت مستمر تاکسی های گردشی توسط واحد گشت و بازرسی برای تاکسی های کم کار کارتکس صادر می شود تا این خودرو ها در محل های که شهروندان مشکل جابجایی دارند اقدام به فعالیت نمایند.

اقبالیان درپایان اعلام کرد: سامانه پیامک ۳۰۰۰۵۱۳۳ وتلفن ۶۶۲۸۸۰۰ آماده دریافت پیشنهادات ، انتقادات و شکایات شهروندان ومسافرین می باشد.

شایان ذکراست کارتکس فرم مخصوص تاکسیرانان کم کار در قم است که موظف می شوند طبق برنامه صادره از سوی سازمان تاکسیرانی نسبت به جابجایی مسافر از مبدا به مقصد مشخص اقدام و هر بار بازرس سازمان تاکسیرانی نسبت به تایید آن اقدام نمای


برچسب ها: تاکسی ، فرسوده ، ناوگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار