شهردار منطقه 7 در راستای ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه 1888 از سوی جانشین سازمان بازرسی شهرداری تهران لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 ،محمود منیعی گفت:رمضان میرعباسی در مرکز نظارت همگانی (1888) بنا بر تحقق شعار ایجاد دسترسی آسان مردم به مدیران ارشد شهرداری تهران و از بین بردن زمینه های فرصت طلبی سودجویان،امروز از ساعت 9 تا 11 صبح میزبان شهروندان بود.

وی افزود: شهردار منطقه 7 از طریق تلفن 1888 پاسخگوی 62 نفر بود که برای 26 مورد از تماس ها دستور کتبی صادر شد تا ظرف 48 ساعت اقدامات اولیه انجام شود. ازجمله موضوعات و مشکلاتی که شهروندان در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه نظارت همگانی 1888  مطرح کردند موارد مربوط به پروژه امتداد بزرگراه امام علی و طرح تفصیلی جدید بود.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 7 اظهار داشت:در این جلسه بازرس منطقه آقای صادقی بخش و مدیر سامانه 1888 شهردار منطقه را همراهی کردند.

وی خاطر نشان کرد:در بخش دیگری از این برنامه مهندس رحمت مدیر سامانه نظارت همگانی 1888و جانشین سازمان بازرسی شهرداری تهران با اهدای لوح و تندیس کسب مقام اول منطقه 7 از دکتر رمضان میر عباسی تجلیل کرد.

اضافه می شود شهروندان ساکن در منطقه برای شرکت در این جلسه و طرح دیدگاهها و درخواست های خود از طریق تماس با 1888 و سایت اینترنتی مرکز به نشانی www.tehran.ir/1888  ثبت نام کردند و از ساعت 9 الی 11 صبح با تلفن 1888 تماس گرفتند. /ز

برچسب ها: شهردار ، ارتباط ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار