بجنورد/

آدم ربا جان باخت

فرمانده انتظامی بجنورد از مرگ متهمی به جرم آدم ربایی در حین درگیری با مأموران خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از بجنورد قربانعلی داوطلب اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی «بدرانلو» این فرماندهی در تاریخ چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در اجرای دستور قضایی و همچنین حکم صادره از اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد، برای دستگیری فردی به هویت «ح.ت» 26 ساله به محل سکونتش اعزام شدند.

وی افزود: مأموران بعد از مشاهده متهم و ابلاغ دستور قضایی مبنی بر جلب وی به اتهام مشارکت در آدم ربایی، قصد دستگیری او را داشته که متهم بدون مقدمه با یک تیغه چاقوی بزرگ یکی از مأموران را از ناحیه کشاله ران راست زخمی کرد.

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: متهم سپس به مأمور دیگری حمله‌ور شده و به قصد خلع سلاح وی، با مأمور درگیر شد، بنابراین این مأمور در مرحله اول اقدام به شلیک دو تیر هوایی به منظور مهار متهم و دستگیری او می‌کند.

وی ادامه داد: متهم کماکان با مقاومت در مقابل مأموران و ایجاد جنجال، تعدادی از بستگان و دوستان خود را به کمک می‌طلبد و با کمک آن‌ها بر مأمور غالب شده و قصد جان او را با استفاده از چاقو می‌کنند اما در نهایت مأمور ما برای حفظ جان و اسلحه سازمانی خود، در مقام دفاع مشروع با ملاحظه و رعایت بندهای قانون به‌کارگیری سلاح به ناچار شروع به تیراندازی مجدد می‌کند.

به گفته فرمانده انتظامی بجنورد، در این بین، متهم از ناحیه کتف راست و قفسه سینه مجروح اما با کمک برادر، دو نفر از دوستان و تعدادی از بستگانش از صحنه متواری می‌شود.

داوطلب تصریح کرد: پس از گذشت حدود 40 دقیقه از این ماجرا، متهم به علت وخامت اوضاع جسمانی برای درمان به پایگاه هلال احمر مجاور پاسگاه بدرانلو می‌رود.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله متهم به بیمارستان انتقال داده شده که در نهایت در همان جا فوت می‌کند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.