معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: سومین جشنواره فیلم کوتاه "سیب" در این شهرستان برگزار می شود.

عبد الرضا علی ‏پناه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این جشنواره همچون دو سال گذشته و با همان روال معمول خود در دماوند برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: این فستیوال هنری در دو سال گذشته به فرصتی مناسب برای جوانان علاقه‏ مند و فعال در زمینه ساخت فیلم کوتاه تبدیل شده است.

علی ‏پناه اضافه کرد: به حول قوه الهی، نشست‏ های مقدماتی این رویداد فرهنگی و هنری در دماوند برگزار و احکام مورد نیاز برای اجرای امور پس از صدور به مسئولان امر ابلاغ شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از برگزاری استانی جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند خبر داد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر ابطال آرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان دماوند و نبود نماینده این شهرستان به عنوان بنیان‏ گذار اصلی این فستیوال هنری اظهار داشت: به طور قطع فعالیت ‏هایی از این دست قائم به فرد نیست.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: ستاد و دبیرخانه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند از یک ماه پیش آغاز به کار کرده است.

علی ‏پناه اضافه کرد: با توجه به این اقدامات، بدون شک دماوند میزبان سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه سیب است.

وی با اشاره به مزایای برگزاری فستیوال فیلم سیب در دماوند برای این خطّه گفت: برگزاری فستیوال فیلم کوتاه سیب دماوند مزایای بسیاری برای این خطّه به همراه داشته است.

علی ‏پناه ادامه داد: این رویداد هنری در دو سال گذشته به همت مسئولان امر به شکلی شایسته برگزار شد و امیدواریم این برنامه در دوره آتی نیز به خوبی اجرایی شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.