معاونان استاندار خراسان رضوی عصر روز گذشته از پیست اسکی شیرباد چناران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  خراسان رضوی، معاون امور عمرانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی طی بازدیدی ظرفیت های موجود در منطقه شیرباد چناران را شناسایی کردند.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در این بازدید اظهار کرد: فعالسازی این منطقه فرصتی برای راه اندازی دیگر رشته های ورزشی همچون کوهنوردی، یخ نوردی، دوچرخه سواری کوهستان و قایقرانی ایجاد خواهد کرد.

سعید حسین پور گفت: در صورت توجه و تخصیص اعتبار می توان منطقه شیرباد چناران را به عنوان قطب گردشگری ورزشی در استان معرفی کرد.

وی اعلام کرد: پس از برآورد هزینه و ارائه مطالعه دقیق این طرح، استانداری خراسان رضوی آمادگی حمایت مالی به منظور احداث راه دسترسی به این منطقه را دارد.

وی با اشاره به موقعیت و شرایط آب و هوایی منطقه شیرباد چناران، عنوان کرد: بارشهای فراوان و وجود برف در چندین ماه از سال در این منطقه زمینه ساز فعالیت بیشتر ورزش های زمستانی است.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ایجاد مسیر دسترسی ایمن به پیست اسکی شیرباد چناران را ضروری دانست و تاکید کرد: امید است با حمایت همه دستگاه های مرتبط شاهد تحول بزرگی در ورزش های زمستانی استان باشیم.

رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی نیز همچنین با ابراز خرسندی از توجه مسئولان و جامعه ورزشی استان، اظهار کرد: سال ها منتظر به ثمر نشستن تلاش ها در خصوص اختصاص فضایی مناسب برای ورزش اسکی خراسان رضوی بودیم که باهمت موسسان پیست اسکی شیرباد چناران این امر محقق شد.

علیرضا مختارزاده گفت: حصول نتیجه و توسعه این منطقه مستلزم حمایت مسئولان استانی است./ب

برچسب ها: اسکی ، شیرباد ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.