سجادی گفت: با برگزاری جلسه ای دلایل برکناری احمد دنیامالی از ریاست قایقرانی را عنوان خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پی تعلیق فدراسیون قایقرانی کشورمان حمید سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: با توجه به تغییرات ساختاری ایجاد شده در وزارت ورزش و جوانان به همین دلیل پس از نظارت مستمر بر عملکرد فدراسیون ها نیاز به بازنگری را در ساختار ورزش کشورمان احساس کردیم به همین دلیل در چند فدراسیون تغییراتی را ایجاد کردیم و در فدراسیون های روستایی و عشایری و فدراسیون شنا یک جابجایی انجام شد و متأسفانه منتقل کننده پیام برکناری ریاست فدراسیون قایقرانی بنده بودم که این اتفاق 2 ماه مانده به رقابت های المپیک 2012 لندن رخ داد.

وی افزود: من در جریان نامه تعلیق فدراسیون قایقرانی از سوی فدراسیون جهانی قایقرانی نیستم اما پیش از این در جریان نامه ناریتا؟ رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا قرار گرفته بودم.

وی تصریح کرد: برای ما کار سختی بود تا تغییر و تحولاتی در فدراسیون انجام شود و به هر حال خداحافظی مقطعی خیلی خوشایند نیست و دنیامالی زحمات زیادی در این مدت کشیده است سجادی اظهار داشت: امیدوارم با یک تفاهم بتوانیم این مشکلی که برای فدراسیون قایقرانی پیش آمده است را آن طور که به نفع ورزش کشور است برطرف کنیم و بهترین اتفاق را رقم بزنم.عنوان وی در خصوص پاسخ به احمددنیامالی درباره برکناری وی از این سمت گفت: پس از برکناری دنیامالی بنده چندین بار تلاش کردم تا با وی ارتباط تلفنی برقرار کنم اما متأسفانه موفق نشدم و در حال حاضر در موقعیتی نیستم که به سؤال برکناری دنیامالی پاسخ بدهم باید با برگزاری جلسه ای به پاسخ های مطرح شده بپردازیم.

وی یادآور شد:‌تا این لحظه قرار نیست هیچ تغییری در سایر فدراسیون ها صورت بگیرد و ممکن است پس از یک ماه دستوری مبنی بر ایجاد تغییراتی را در برخی فدراسیون ها داشته باشیم، پس از بازیهای آسیایی گوانگ جو قصد تغییر در یکی از فدراسیون های ورزشی داشتیم اما پس از بررسی به این نتیجه رسیدیم که از نظر فنی هیچ ایرادی به این فدراسیون وارد نیست و در حال حاضر ریاست این فدراسیون به فعالیت های خود ادامه می دهد و ما تنها به وظایف خود عمل می کنیم.

*تا این لحظه کاندید کمیته ملی المپیک نشدم

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییرات بوجود آمده در راستای انتخاب کمیته ملی المپیک است و آیا وی قرار است در انتخابات کاندید شوید گفت: در این خصوص صادقانه پاسخ می دهم که چنین چیزی صحت ندارد و تا این لحظه بنده برای انتخابات کمیته ملی المپیک کاندید نشدم.

وی در پایان در خصوص تغییرات ایجاد شده در فدراسیون شنا تصریح کرد: پس از برکناری امیرحسین آیت الهی از ریاست فدراسیون شنا غلامحسین جعفری به عنوان سرپرست موقت انتخاب شدند وضعیت فدراسیون را بهبود ببخشد تا در هر مقطعی که لازم شد از گزینه دیگری استفاده کنیم و طبق قول و قرارهایی که از قبل گذاشته بودیم قرار شد تا سرپرست جدید معرفی شود./ابا

برچسب ها: سجادی ، دنیامالی ، تعلیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار