مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از برپایی 10 درمانگاه اضطراری و حضور 600 امدادگر برای پوشش امدادی بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،منتظر شبر با اشاره به فرارسیدن مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت:در این زمینه با برگزاری جلسات مربوطه ضمن مرور وظایف معاونت های این جمعیت و زیر مجموعه ها مقرر شد تا 600 امدادگر پوشش امدادی این مراسم را برعهده بگیرند.
وی افزود: براین اساس نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب گروههای 3 نفره به صورت ثابت و سیار در روز 14 خرداد محدوده حرم مطهر امام خمینی(ره) را پوشش می دهند.
شبر تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان تهران،مسئولیت ارائه خدمات امداد و کمک های اولیه همچون پانسمان و بانداژ،حمل مصدوم و درمان سرپایی را برعهده دارند.
وی ادامه داد:19 درمانگاه اضطراری به همراه 20 پزشک با استقرار در محدوده حرم مطهر به ارائه خدمات درمانی همچون معاینات اولیه،بستری و احیای قلبی و ریوی به زائران می پردازند.
شبر خاطرنشان کرد:به همراه ارائه خدمات امدادی در اطراف حرم مطهر امام(ره) آموزش های امداد و کمک های اولیه نیز به مراجعه کنندگان ارائه می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار