دومین مرحله رقابت های انتخابی تیم های ملی ووشو کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پنجشنبه 11 خرداد در محل آکادمی ووشو برگزار می شود.

مجید ملکی ، مدیر تیم های ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم های ملی ووشو کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام امروز یکشنبه 7 خرداد به پایان می رسد و ووشو کاران از امروز به مدت 3 روز استراحت خواهند کرد.

وی ادامه داد: پس از سه روز استراحت سانداکاران ملی پوش برای ماندن در اردوهای تیم ملی پنجشنبه 11 خرداد در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو در بخش بانوان سانداکار، بین الهه منصوریان با ندا قنبر در وزن 48- و ساحره کیانی، در وزن 56- کیلوگرم صدیقه دریایی با مریم هاشمی، در وزن 65- کیلوگرم خدیجه آزادپور با زهرا ملامهدی و در وزن 70- کیلوگرم شهربانو منصوریان با فریناز نذیری با هم پیکار خواهند کرد.

ملکی افزود: در بخش ساندای آقایان نیز در وزن منفي 52   کیلوگرم رضا سبحانی با مسعود انصاری، در وزن 56- کیلوگرم علی بختیاری با اکبر محمدزاده، در وزن 60- کیلوگرم یوسفی با حمید قراه داغی، در وزن 65- کیلوگرم صادق حیدری با محسن محمد سیفی، در وزن 70- کیلوگرم سجاد عباسی با میلان قزل سفلو، در وزن 75- کیلوگرم جواد آقایی با امید زارع در وزن 80- کیلوگرم حمیدرضا لادور با امیر قصلی، در وزن 90- کیلوگرم محمد دولتمندی با کامران مروتی، در وزن 90+ مرتضی عظیمی با مهدی ادیب نژاد با هم پیکار خواهند کرد.

وی ادامه داد: سانداکارانی که از مرحله اول رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو به اردوها دعوت شده اند در هر وزن سه بار با هم پیکار می کنند که هر سانداکاری که بتواند دوباره حریف خود را مغلوب کند به عنوان نفر ثابت وزن خود در ترکیب تیم ملی باقی خواهد ماند.

گفتنی است، هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 26 مرداد تا 4 شهریور در هوش مینه ویتنام برگزار خواهد شد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار