بازيكن تيم آلومينيوم هرمزگان تاكنون از سوي ساير تيم هاي حاضر در رقابت هاي ليگ برتر پيشنهاد دريافت نكرده و منتظر شرايط مبهم تيم آلومينيوم هرمزگان است.

ابرقويي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: زمان زيادي از پايان رقابت هاي ليگ يك مي گذرد اما همچنان باشگاه آلومينيوم هرمزگان در پرداخت بدهي به بازيكنان خود كوتاهي كرده است و علي رغم مشكلات فراوان اما صعود تيم را به ليگ برتر مسجل كردم اما مسئولان باشگاه تلاش بازيكنان را ناديده گرفته و حتي در پرداخت حق آنها نيز به تعهدات خود عمل نمي كنند.
وي ادامه داد:‌مسئولان باشگاه آلومينيوم در ابتدا قول پرداخت مطالبات بازيكنان را تا پايان هفته گذشته دادند اما اين زمان به تاريخ هشتم خرداد تغيير يافت متأسفانه زمان دوم اعلام شه هم فرارسيد اما باشگاه تسويه حساب بازيكنان را انجام نداد و دوباره پرداخت مطالبات را به زمان ديگري موكول كرده است.
ابرقويي افزود: جباري زاده مدير عامل باشگاه حتي تماسي با بازيكنان نيز انجام نداده است و گويا مسئوليتي در تيم و باشگاه ندارد و حسيني به تفاوت برخورد مي كند و شرايط مبهم و بي سروسامان بازيكنان براي وي اهميت ندارد از اينرو تلاشي براي جلب رضايت بازيكنان انجام نمي دهند.
ابرقويي افزود: ميثاقيان براي صعود تيم به ليگ برتر تلاش فراواني را متحمل شده است وي براي اينكه تيم آلومينيوم در رقابت هاي برتر عملكرد قابل قبولي ارائه دهد پيشنهاد تمديد قرارداد باشگاه را پذيرفت اما ميثاقيان هم بسيار است تا بدهي بازيكنان از سوي باشگاه بزودي پرداخت شود و اگر باشگاه در اين مسئله كوتاهي حاصل كند احتمال جدايي ميثاقيان نيز وجود دارد.
بازيكن آلومينيوم هرمزگان تصريح كرد: ميثاقيان از ابتداي تمديد قرارداد خود با باشگاه آلومينيوم مهمترين شرطي كه براي ادامه ي همكاري گذاشته است.
تسويه حساب كامل با بازيكنان است و در اين صورت وي سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان باقي مي ماند.
ابرقويي تصريح كرد: پيشنهاد از سوي تيم هاي ديگر ندارم و درحال حاضر منتظر شرايط باشگاه آلومينيوم هستم و اميدوارم كه بدهي بازيكنان را به سرعت پرداخت كنند تا تيم فعاليت خود را آغاز كند و از تيم هاي ديگر عقب نيافتد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار