شهردار منطقه 9 از اجرای طرح نقاشی دیواری با مضمون ملی،مذهبی در ضلع شمالی فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت:عملیات نقاشی دیواری محدوده فرودگاه مهرآباد همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  نصرالله آبادیان در این خصوص گفت:اجرای نقاشی دیواری نمادهای شاخص استانها در بخش دیگری از دیواره فرودگان رو به اتمام است و به تازگی ضلع شمالی دیواره در حال نقاشی است.
علی بخشی رئیس اداره زیبا سازی منطقه 9 افزود:به همت اداره زیباسازی منطقه 3 اکیپ در محدوده فرودگاه  در حد فاصل ابتدای جاده شهید لشگری تا خیابان فرودگاه مستقر بوده اجرای نقاشی براساس طرح سازمان زیباسازی در حال انجام است.
آمر کعبی قائم مقام شهرداری منطقه 9 با اشاره به ایجاد نماهای زیبای بصری در ورودی غربی پایتخت تصریح کرد:از حداقل فضای موجود جهت آفرینش زیبایی در سطح منطقه استفاده شده و در سال جاری عملیات نقاشی دیواری در سطح منطقه استفاده شده و با جدیت دنبال می شود.
وی ادامه داد:پروژه های نقاشی دیواری در بزرگراه یادگار امام و بخشی از دیواره فرودگاه در مسیر بزرگراه شهید آیت الله سعیدی و خیابان حجاج ادامه دارد و رو به اتمام است.
کعبی خاطرنشان کرد:عملیات نقاشی دیواری در ضلع شمالی دیواره فرودگاه با مضمون ملی مذهبی به میزان 1800 متر مربع در حال پی گیری است و تا پایان خرداد ماه سال جاری به پایان می رسد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار