فصل نقل و انتقالات اين روزها به اوج خود رسيده و تيم ها در تلاشند كه بازيكنان مدنظرش را براي فصل بعد جذب كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از منبع آگاه با توجه به اينكه مجيدباقر صادقي گلر ذوب آهن با تيم فوتبال سپاهان قرارداد و ساله بسته و شهاب گردان هم به احتمال زياد فصل آينده به پرسپوليس مي رود.
براساس اين موضوع مسئولان ذوب آهن در تلاشند تا از بين يان موچا دروازه بان ملي پوش اسلواكي و رضوان اضطر دروازه بان ملي پوش سوريه يكي از آنها را به تيمشان بياورند.
شايان ذكر است:‌تيم فوتبال ذوب آهن علاوه بر پيگيري براي حضور يك دروازه بان خارجي در تيم به دنبال محمدخزايي دروازه بان مس سرچشمه است كه تا وي را براي فصل بعد به خدمت بگيرد، اگر اين دروازه بان بتواند رضايتنامه اش را از باشگاه مس سرچشمه بگيرد در آن صورت مي تواند فصل بعد در درون دروازه ذوب آهن قرار بگيرد.
گفتني است تيم فوتبال ذوب آهن تا الان مهدي رجب زاده مهاجم سابق فجرشهيد سپاسي و مجتبي بابك مهاجم يكي از تيمهاي ليگ دسته يك را براي ليگ دوازدهم به خدمت گرفتند.
شايان ذكر است:‌ محمدقاضي و ايگوركاسترو و محمدباقرصادقي به ترتيب به عنوان مهاجمان و دروازه بان تيم فوتبال ذوب آهن به طور رسمي از ذوب آهن جدا شدند و وضعيت بازيكناني همچون شهاب گردان، فرشيدطالبي، سيدمحمدحسيني، داودحقي و حسن ماهيني براي فصل بعد مشخص نيست./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار