وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: امام عزیز بالاترین خدمت را برای احیای اسلام و احکام نورانی اسلام انجام دادند و عزت، شرف و مطیع بودن احکام اسلام را به ما هدیه کردند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، علی نیکزاد در آستانه سالروز درگذشت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که به همراه معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند در سخنانی کوتاه در حرم مطهر یاد امام خمینی (ره) و شهدا را گرامی داشت.

وی گفت : امام بندگی خالص خدا و مطیع بودن به احکام الهی را به ما هدیه دادند و
امامی بودند که ادامه راه امام حسین(ع) و بازگشت به خویشتن خویش را به ما درس دادند.

نیکزاد گفت: امروز از وزارت راه وشهرسازی در حرم مطهر حضور یافتیم که عهد ببیندیم پیرو راستین بنیانگذار کبیر انقلاب و سرباز راستین رهبر معظم انقلاب و ولایت مطلقه فقیه باشیم.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در سخنانی اظهار امیدواری کرد که حضور مدیران و کارکنان وزارت راه وشهرسازی زمینه‌ساز بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل باشد.

وی در ادامه سخنانش با ذکر روایتی از امام صادق (ع) تصریح کرد: خداوند به برخی افراد توانایی رفع مشکلات را داده‌ که لازم است آن فرد به وظیفه خود عمل کند و گفته شده است که اگر این کار را نکند دچار توبیخی از نوع شدید خواهد شد.

تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه اگر از توانمندی خود برای حل مشکلات خلق استفاده نکنید ، مسئول خواهید بود، افزود: مسئولان در حوزه مسکن اقدامات خوبی را انجام داده‌اند اما هر چه به مردم خدمت کنیم کم خدمت کرده‌ایم و باید قدر دوره توانمندیمان را در خدمت رسانی بدانیم.

بنابر این گزارش در آستانه سالروز درگذشت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران وزیر راه و شهرسازی، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

مسئولان وزارت راه و شهرسازی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.
حاضران در این مراسم با حضور با شکوه خود بار دیگر با آرمان‌های امام‌ شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار