در پی جدایی دنیامالی از فدراسیون قایقرانی تمرین ملی پوشان در کمپ انزلی با مشکل مواجه شده، در حالی که این کمپ بر روی قایقرانان بسته است اما رئیس سابق کمیته روئینگ و مدیر کمپ انزلی این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، انزلی یکی از بهترین کمپ های تمرینی قایقرانان روئینگ است که از مدت ها پیش به محل برپایی اردوهای آمادگی تیم های ملی تبدیل شده است و به نظر می رسد ملی پوشان برای انجام تمرینات آمادگی خود با مشکل مواجه هستند.

پس از بر کناری احمد دنیامالی از ریاست فدراسیون قایقرانی تمرینات تیم ملی مدتی تعطیل شد و در پی صحبت هایی در خصوص مشکلات به وجود آمده در استفاده از کمپ تمرینی انزلی به سراغ مسئولان رفتیم تا بروز این مشکل را از آنها جویا شویم.

در این خصوص عمران پور عسگر پرست، رئیس سابق کمیته روئینگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با وجود تغییرات ایجاد شده در فدراسیون قایقرانی و استعفای روسای مختلف مدیر کمپ بندر انزلی فعالیتهای خود را ادامه می دهد و صحبت های انجام شده در خصوص قفل کردن درهای کمپ تیم ملی روئینگ بانوان در بندر انزلی به هیچ عنوان صحت ندارد و مگر این محل ملک شخصی است که ما یک هچنین کاری انجام دهیم.

وی گفت: از دیر باز اردوی تیم ملی در ارومیه برگزار می شد و تمرینات آمادگی تیم ملی بانوان در بندر انزلی پیگیری می شد و با توجه به اینکه ارومیه از امکانات خوبی برای برپایی اردوی آماده سازی بانوان برخوردار نیست به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم اردوهای آمادگی تیم ملی را در بندر انزلی برپا کنیم و طی یک سال گذشته برای برگزاری اردوی تیم ملی بانوان در ارومیه مقاومت می کردیم.

پور عسگر پرست افزود: متاسفانه برخی افراد به دنبال فرافکنی هستند و ما هیچ دخالتی در عدم برپایی اردوی آمادگی تیم ملی بانوان در انزلی نداشتیم .

*دخالت خارجی ها برای ما افت دارد

رئیس سابق کمیته روئینگ در خصوص حواشی به وجود آمده در فدراسیون اظهار داشت: متاسفانه اتفاقاتی پیش آمد که باعث دخالت خارجی ها برای برطرف کردن مشکلات داخلی کشورمان شدند و با توجه به اینکه با زورگويي در بسیاری موارد دنیا را به تنگ آوردیم دخالت آنها در برطرف کردن برخی از مسائل برایمان افت دارد و با توجه به اینکه بحث منافع ملی در میان است نباید به این راحتی از این قضیه چشم پوشی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نباید با بروز این اتفاقات بهانه ای دست مسئولان فدراسیون جهانی می دادیم تا از این طریق آنها در امور ما دخالت کنند و با توجه به اشاعه اخبار فدراسیون و اطلاع فدراسیون جهانی وزارت ورزش و جوانان باید در این خصوص پاسخگو باشد.

همچنین در این خصوص محمد مهدی احمدی نژاد، مدیر کمپ بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از این قرار بود اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان از اول خرداد ماه سال جاری در انزلی آغاز شود و تمرینات آنها به مدت 21 روز در این کمپ پیگیری می شود اما در پی برکناری احمد دنیا مالی از ریاست فدراسیون قایقرانی آنها به نشانه اعتراض اردوی تیم ملی را ترک کردند و تاکنون نیز خبری از آنها نشده است.

وی تصریح کرد: ما هیچ  مشکلی با برپایی اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان در کمپ انزلی نداریم و متاسفانه برخی ها با گفتن این مسائل به دنبال تخریب افرادی هستند که پیش از این در فدراسیون فعالیت می کردند.

محمدمهدي احمدي نژاد یادآور شد: پیش از این اخباری مبنی بر برپایی اردوی آماده سازی در کمپ بندر انزلی شنیده شده اما چنین خبری کذب است و تمرینات تیم ملی در این محل پیگیری نمی شود.

وی اظهار داشت: همچنین خبر جا به جایی امکانات از کمپ انزلی به هیچ وجه صحت ندارد و امکان اینکه امکانات تمرین ملی پوشان به مکان دیگری منتقل شود وجود ندارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار