جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ايران را بستر ساز تجلی اراده الهی و نصرت مومنان در شرايط نابرابر و جايگاه فضل و رحمت خداوند دانست.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربايجان‌غربی كه در كانون بسيج جوانان اروميه برگزار شد، با بیان اینکه پيروزی انقلاب اسلامی ايران عليه استكبار و ظلم ستيزی در شرايط نابرابر صورت گرفت، افزود: نصرت انقلاب‌های مردمی كشورهای مسلمان با دست‌های خالی و بيداری آنها، مرهون امداد و فضل غيبی خداوند است.

وی در ادامه به وعده های راستین خداوند در قرآن کریم با موضوع پیروزی برحق مومنین بر کفار اشاره و تصریح کرد: در آيات نورانی قرآن مجيد، خداوند به مومنان می‌فرمايد؛ صبر و تقوا پيشه كنيد تا خداوند نيز اراده خود را بر مردمان مومن، جاری سازد كه اين مورد را در كشورمان شاهد هستيم چراكه اين يك احساس نيست بلكه توفيق يك واقعيت است.

جانشين فرمانده كل سپاه با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال جان سوز معمار كبير انقلاب اسلامی ايران، ابراز كرد: امام خمينی(ره)، احياگر اسلام ناب محمدی و پایه گذار تمدن بزرگی است كه يادش امروز به عنوان ستاره ای درخشان همواره بر ملت ایران شكوه و افتخار به ارمغان آورده است.

سردار سلامی نام امام خمینی(ره) را مترادف با عدالت، استقلال، ظلم ستيزی و حاكميت ارزش های الهی اسلام خواند و تصريح كرد: اين روزها عطر دل انگيز مائده الهی بر تمام فضای جامعه ما طراوت و نشاط سال‌های اول انقلاب اسلامی را ياد آور می شود.

وي آذربايجان‌غربی را سرزمين شهادت‌های بزرگ و مجاهدت های پيوسته و مثال زنی عنوان كرد و گفت: مردم اين ديار، مظهر و سمبل ايستادگی و مقاومت طولانی و سرزمين فداكاری های جاودانه و دائمی است و خدمت در اين ديار، توفيق و افتخار الهی بزرگی است.

جانشين فرمانده كل سپاه با اشاره به اينكه كشور ما در طول 33 سال گذشته و در تمام لحظات مورد تهاجم و طراحی و سناريو پردازی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی قرار گرفته است، اظهار كرد: دشمنی عليه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ايران مقياس جهانی و بين المللی داشته و اينان نائبان قدرت های استكباری برای مقابله با پيشرفت های هسته ای، علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی هستند.

وي رمز پيروزی انقلاب اسلامی ايران را ايمان و اعتقاد به خداوند و عمل به دستورات دينی و مذهبی عنوان كرد و گفت: اگر ما امروز از پس تمامی تحريم ها برآمده و هر روز قله های مختلف سرافرازی و سربلندی را طی می كنيم، مرهون رهبری حكيم و رشيد و ايمان و علاقه و عشق ملت مومن ايران به امام(ره) كه گنجينه و ذخيره اصلی برای ورود برای عرصه های جهانی بوده‌اند.
/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار