سردبير نشريه "وترنز تودي" متعلق به کهنه سربازان آمريکا در گفتگو با پرس تي وي تاکيد کرد آمريکا تحت سلطه لابي اسرائيلي و جنايتکاران بزرگ مالي و اقتصادي جهان است.

به گزارش به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي؛ گوردون داف گفت يکي از اهداف حملات هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکا در پاکستان بي ثبات کردن اين کشور است تا آمريکا بتواند سلطه خود را بر منطقه گسترده تر کند.

هم اکنون آمريکا از تجارت هشتاد ميليارد دلاري مواد مخدر در افغانستان بهره مي برد و اين شايد تنها علت حضور آمريکا در افغانستان است. البته بايد توجه داشت که اصولا تصميمات ديپلماتيک آمريکا را خود اين کشور اتخاذ نمي کند بلکه لابي اسرائيلي است که آمريکا را کنترل مي کند و اين لابي نيز در جهت منافع شماري از شرکتهاي بزرگ اقتصادي بين المللي عمل مي کند.

منافع اين شرکتها نيز در گروي ايجاد بي ثباتي در منطقه است.  شکي نيست که حضور ما در افغانستان و حملات هواپيماهاي بدون سرنشين ما به داخل پاکستان غير قانوني است.  اصولا اشغال کشورهاي ديگر غيرقانوني است و اين کار باعث مي شود تا مردم آن کشور عليه ما اسلحه به دست بگيرند بنابراين کار آنها قانوني و مقاومت در برابر تروريسمي است که ما ايجاد کرده ايم.

"گوردون داف" افزود القاعده که آمريکا به بهانه آن به افغانستان حمله کرد، در واقع ساخته دست آمريکاست. القاعده را خود سيا ايجاد کرد و بيش از 80 درصد اقدامات القاعده را سازمانهاي اطلاعاتي متحد با آمريکا انجام مي دهند. بنابراين القاعده وجود خارجي ندارد. کساني که آمريکا برچسب القاعده به آنها مي زند شبه نظامياني هستند که با اشغالگري و تجاوز نظامي آمريکا مي جنگند. در واقع اين افراد ميهن پرست هستند و تروريست نيستند.

بايد گفت اسامه بن لادن فردي بود که سالهاي سال براي سيا کار مي کرد. حتي تصاويري وجود دارد که ارتباط او را با مسئولان امنيتي و اطلاعاتي آمريکا ثابت مي کند. بن لادن با شوراي روابط خارجي آمريکا ارتباط داشته است. بايد گفت اين شورا، سازماني دست نشانده است. نشريات و مقالات آنها درباره سياست خارجه را افراد کم سواد مي نويسند و اصلا ارزش خواندن ندارد. آنها هيچ درک درستي از امور بين المللي ندارند. بايد گفت که همه سياستهاي امريکا در چارچوب منافع اقتصادي تعريف مي شود.

اگر جنگي اتفاق مي افتد تنها براي منافع اقتصادي آن است. آمريکا بي ثباتي را بيشتر مي کند تا ادامه جنگ ممکن شود. بايد توجه داشت آمريکا ديگر توان آن را ندارد مجموعه عظيمي از تجهيزات و نيروهاي جنگي را در کشورهاي نزديک به روسيه مستقر کند بنابراين تلاش مي کند هواپيماهاي بدون سرنشين خود را در همه جا مستقر کند. آمريکا همچنين مي خواهد سامانه هاي ضد موشکي را در اروپا مستقر کند که هدف آن مهار روسيه است و مقابله با حملات موشکي ايران بهانه اي بي اساس است. اصولا تروريسم بين المللي که آمريکا آن را بهانه اي براي گسترش سلطه نظامي خود بر جهان قرار داده، هرگز وجود نداشته است و هدف از آن گسترش جنگها براي ادامه بقاي صنايع نظامي آمريکا بوده است.

بنابراين آمريکا هرگز مستقل نبوده و سياست مستقلي نداشته است و دولت، رئيس جمهور و کنگره آمريکا هميشه به عنوان مشتي اراذل و تبهکار در کنترل شرکتهاي بزرگ بين المللي بوده اند که اين شرکتها نيز خودشان جنايتکاران مالي و اقتصادي جهان هستند. بنابراين حضور نظامي آمريکا در افغانستان به هيچ وجه در جهت بهبود امنيت آمريکا نيست بلکه هدف از آن افزايش ثروت عده اي اندک است که جنايتکاران مالي هستند. اگر ما همين امروز از افغانستان بيرون برويم هيچ مشکل امنيتي براي ما بوجود نمي آيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار