اركستر موسيقي ملي ايران در پانزدهمين جشنواره بين المللي موسيقي كويت به رهبري برديا كيارس و خوانندگي عليرضا قرباني به روي صحنه مي رود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي انجمن موسيقي ايران ، علي ترابي مديرعامل انجمن موسيقي ايران در خصوص اين اجرا  گفت: اين كنسرت اولين حضور اركستر ملي ايران در يك فستيوال خارج از كشور است.

مدير عامل انجمن موسيقي ادامه داد: در اين جشنواره بين المللي كه پانزدهمين دوره آن برگزار مي شود اركستر ملي ايران به خوانندگي عليرضا قرباني قطعات منتخبي از آثار اجرا شده اركستر را در تاريخ ‌هاي 18 و 20 خردادماه در سالن الدسمه  شهر كويت مي نوازد.

بنابراين گزارش، اركستر موسيقي ملي ايران در طول سالها فعاليت خود ميزبان هنرمندان برجسته خارجي بوده به طوري كه در آذرماه سال 84 راميز قلي اف و لطف يار ايمان‌اف به عنوان سوليت تار و خواننده همراه با اركستر در تالار وحدت به روي صحنه رفتند البته بعد از آن اجرا نيز هنرمندان ديگري در اركستر رفت و آمد داشتند.هم اكنون نيز اركستر ملي با تركيب جديد براي اولين بار است كه موسيقي ايران را با خود به يك فستيوال بين المللي در خارج از ايران مي برد.

اجراي اركستر ملي ايران در كويت طي امضاء تفاهم نامه‌اي بين سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و انجمن موسيقي ايران 18 و 20 خردادماه برگزار خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار