سرپرست کمیته روئینگ گفت: برخی ها با ایجاد تنش با اعصاب محسن شادی ، قایقران المپیکی کشورمان بازی کردند.

عباس شادمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: محسن شادی قایقران المپیکی تمرينات خود را در ارومیه آغاز کرد و با توجه به اینکه محسن شادی ورزشکاری احساسی است زمانیکه وی از مسابقات انتخابی المپیک در کره جنوبی بازگشت از طریق برخی افراد غیر حرفه ای باعث شد تا وی جذب فدراسيون شود.

وی گفت: در طی این مدت فدراسیون هیچ قدمی برای این ورزشکار برنداشت، در پی حواشی بوجود آمده طی هفته های اخیر من  پس از انجام صحبت هایی در خصوص بازگشت قایقران المپیکی کشورمان به تمرینات آماده سازی از شادی خواستم تا تمرینات مجدد خود را آغاز کند و خوشبختانه این ملی پو پذیرفت و از صبح امروز وی تمرینات آمادگی خود را آغاز کرد.

شادمان افزود: محسن شادی تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر گانیو شخرت ازبکستانی پیگیری خواهد کرد و وی از این پس با حضور در اردوها به صورت مداوم تمرینات خود را تا زمان اعزام به المپیک پیگیری می کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه برخی ها دید حرفه ای نداشتند با تنشی که ایجاد کردند باعث شدند تا تمرینات تیم ملی در این مدت به تعطیلی کشیده شود و طی 12 روز گذشته ورزشکاران دست از تمرین بکشند.

شادمان خاطر نشان کرد: قایقرانی رشته ای است که در صورتی که ورزشکاران مدتی را از تمرینات به دور باشند دچار افت فاحشی می شوند و با توجه به این که شادی مدتی را به دور از اردو بوده است وی باید بار دیگر از صفر شروع کند.

وی یادآور شد: با توجه به این که تا کنون محسن شادی به دور از حواشی تمرینات آمادگی خود را پیگیری می کرد همین امر باعث شد تا وی به موفقیت های کنونی دست پیدا کند اما متاسفانه در این مدت برخی ها با ایجاد تنش با اعصاب و روان این قایقران بازی کردند.

شادمان اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات آمادگی تیم ملی جوانان در کرمانشاه پیگیری می شود اما متاسفانه برخی ها که دید حرفه ای ندارند با قفل کردن درها و با جابجا کردن وسایل این اجازه را ندادند تا تمرینات آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان در بندر انزلی پیگیری می شود به همین دلیل در حال حاضر قایقرانان در تهران به سر می برند و قرار شد در حال حاضر تمرینات تیم ملی در این استان پیگیری شود تا در این مدت قایقرانان دچار افت بدنی بیشتری نشوند.

وی گفت: در نظر داریم با خرید امکانات جدید برای ملی پوشان شرایطی را فراهم کنیم تا تیم ملی اردوهای آمادگی خود را در ارومیه پیگیری کند . باتوجه به این که پیش از این بندر انزلی به یکی از مکان هایی برای انتخاب  قایرانان تبدیل شدن بود ما در نظر داریم از این پس با ایجاد شرایطی تمرینات تیم ملی را در سایر استان ها برگزار و قایقرانان از جاهای دیگر گزینش کنیم .


شادمان تصریح کرد: ما در نظر داریم از این پس تمرینات تیم های ملی را در استان ها برگزار کنیم و برای بهبود شرایط نیز به اردوهای آمادگی تیم های ملی سرکشی کنیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه تا کنون انتخاب قایقرانان و برپایی اردوهای آماده سازی در بندر انزلی متمرکز شده است و به همین دلیل ما در نظر داریم از سایر استان ها نیز به نحو احسن استفاده کنیم و پس از گرفتن امتیاز احداث پیست در نظر داریم پیست استاندارد روئینگ را نیز در این استان احداث و امکانات مناسبی را در اختیار قایقرانان قرار دهیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
من نمی دونم که وزارت ورزش با این نبوغی که به خرج داده میخواد چه بلایی سر ورزش بیاره!!!
Iran (Islamic Republic of)
یکی از ورزشکاران تیم ملی
۰۲:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
کسی درهای تیم ملی را قفل نکرده است. در واقع اعضای تیم خود با ارسال نامه به نائب رئیس سابق فدراسیون انصراف خود را از ادامه اردو اعلام کردند و در حال حاضر نیز اردو کاملا تعطیل است و برگزاری اردو در تهران کذب محض است. برای طمینان می توانید با نائب رئیس سابق فدراسیون و یا مسئولین پایگاه قهرمانی گیلان تماس حاصل نمایید.
آخرین اخبار