استاندار تهران ضمن تاكيد برلزوم حمايت از خانواده زندانيان گفت: فرمانداري‌ها و سايربخش‌هاي دولتي آماده اند کمک هاي خود را به انجمن‌هاي حمايتي ارائه كنند.


به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، مرتضي تمدن، استاندار تهران در همايش روز نسيم مهر( حمايت از خانواده زندانيان) كه در دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان ها برگزار شد، با اشاره به سختي کار مسئولين ذي ربط در امور زندانيان و خانواده آنها اظهار داشت: بارها شاهد بوده ايم مسئولين ذي ربط با مشکلات و سختي هاي بسياري مواجهند، که با صبر و بردباري تاکنون به انجام وظايف خود مشغول بوده اند.

وي افزود: اما در امور زندان ها بايد توجه کرد که خانواده زندانيان همانند آنها دچار اشتباه نشده اند و نبايد مشکلات فراوان پيش رو را به تنهايي تحمل کنند و گريبان آنها را بگيرد.

استاندار تهران عنوان كرد: در فضاي جامعه کنوني خانواده هاي عادي در معرض خطر هستند و بايد در فضاي تربيتي مراقب باشند؛ حالا توجه داشته باشيد اگر مرد خانواده در زندان باشد،  برچسب زنداني بودن پدر، براي يک خانواده چه ميزان مي تواند سنگين باشد و چه تبعاتي به بار مي‌آورد.

تمدن افزود: بايد اعتراف کنيم آنچنان كه بايد و شايد به اهداف انجمن هاي حمايت از خانواده  زندانيان توجه نکرده ايم.

وي سپس با اشاره به آمارهايي در مورد مدرسه سازي و بيمارستان سازي توسط خيرين افزود: ما هرگاه از مردم طلب استمداد و ياري کرده ايم آنها دست رد به سينه ما نزده اند و با جان و دل به کمک ما شتافتند.

استاندار تهران با اشاره به کمک دولت در امور حمايت از انجمن هاي حمايتي نيز يادآور شد: فرمانداري ها و سايربخش هاي دولتي آماده اند کمک هاي خود را  براساس محورها و پروژه هاي تعريف شده به انجمن‌هاي حمايتي ارائه كنند.

مرتضي تمدن در پايان با اشاره به اهميت برگزاري چنين همايش‌هايي خاطرنشان کرد: اولويت اين همايش ها بيشتر، حمايت از اين خانواده ها در حوزه کارآفريني است. /ش4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار