نماينده مردم شيروان در مجلس نهم از تصويب اعتبارنامه هاي منتخبان خانه ملت در شعبه 14 بهارستان خبر داد.

نماينده مردم شيروان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسي اعتبارنامه منتخبان در شعبه 14 مجلس و تصويب آنها گفت: اعضای شعبه شماره 14 بررسی‌کننده اعتبارنامه منتخبین ملت در جلسه روز گذشته خود تمامی پرونده‌های ارجاعی منتخبین به این شعبه را مورد رسیدگی قرار داده و اعتبارنامه منتخبین ارجاعی به شعبه را تأیید کردند و تاکنون نیز اعتراضی به هیچ یک از پرونده‌های ارجاعی منتخبین به شعبه مذکور وجود نداشته است.

وي در ادامه افزود: از این شعبه، منتخبین برای عضویت در کمیسیون‌های مختلف مانند بهداشت، اجتماعی، قضایی، اقتصادی و انرژی با توجه به رشته، تخصص، تجربه و علاقه منتخبین معرفی شدند.

گفتني است حسینعلی شهریاری رئیس و رمضانعلی سبحانی‌فر و الیاس طاهری نواب هیئت رئیسه شعبه شماره 14 و محمد دامادی سخنگو و عباس پاپی‌زاده و محمدابراهیم محبی دبیران هیئت رئیسه آن هستند.

همچنين سید محمدباقر عبادی، مهدی دواتگری، نعمت‌الله منوچهری، عبدالرضا عزیزی، عطاءالله حکیمی، علی مطهری، محمدرضا باهنر، محمد‌ابراهیم محبی، سید‌مهدی موسوی‌نژاد، رمضانعلی سبحانی‌فر، عباس پاپی‌زاده، الیاس طاهری، محمد‌مهدی برومند، رضا آشتیانی‌عراقی، محمد دامادی، ابوالقاسم خسروی، بهرام بیرانوند و حسینعلی شهریاری، اعضای شعبه شماره 14 را تشکیل می‌دهند.

/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار