نماينده مردم محلات در مجلس نهم ارتباط جذب نمايندگان جامانده از مجلس نهم با انتخابات رياست جمهوري يازدهم را رد كرد.

عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشكيل كميته جذب نمايندگان مجلس هشتم كه از راهيابي به مجلس نهم بازمانده‌اند، دردولت گفت: نمايندگاني كه كارآمد بوده و از تخصص بالايي برخوردارند بايد در بخش هاي گوناگون نظام به كار گرفته و از تجارب ارزشمند آنان به صورت هدفمند استفاده شود.

وي در ادامه اقدام دولت براي به كار گيري نيروهاي مجلس هشتم را اقدام جديدي ندانسته و تصريح كرد: دولت پس از هردوره مجلس نيروهايي كه كارآزموده هستند را انتخاب كرده و به طور شايسته به خدمت قواي دولتي به كار مي گيرد.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس هشتم همچنين ارتباط به كارگيري نمايندگان جا مانده از مجلس نهم در دولت را با انتخابات رياست جمهوري سال آينده رد كرد و افزود: اين روالي است كه پس از پايان هر دوره مجلس شوراي اسلامي براي بهره گيري از نيروهاي بالقوه پيگيري شده و تازگي ندارد.

گفتني است پس از آنکه 196 نفر از نمایندگان مجلس هشتم از ورود به مجلس نهم بازماندند، محمود احمدی نژاد کمیته‌ای را مسئول به کارگیری این عده در بخش های مختلف دولت کرد.
 این کمیته به ریاست محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده و لطف الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، حمید بقایی معاون اجرایی ریاست جمهوری، ابراهیم عزیزی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور و حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور اعضای آن هستند.

طبق یکی از اولین مصوبات این کمیته که با نظر رئیس جمهور به تصویب رسیده است، هیچ دستگاه و نهادی نمی تواند بدون هماهنگی و تایید این کمیته، نمایندگان بازمانده از مجلس نهم را در دستگاههای اجرایی به خدمت بگیرد.
/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار