نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از زمینه سازی فرهنگی برای حضور سرمایه گذاران در عرصه اقتصاد به عنوان مهمترین مسأله امروز اقتصاد کشور نام برد.

حجت الاسلام بحرینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب گفت: توسعه اقتصادی در مراحل مختلف زمان مصادیق متفاوتی دارد که در انقلاب های نوین صاحبان سرمایه و تاجران هستند.

وی تصریح کرد: در کنار حمایت از کار باید از سرمایه گذار هم حمایت شود به طوری که حمایت از جهت سرمایه گذاری برای تولیدات در عرصه های مولد و مشروع انجام گیرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: هیچ جامعه ای بدون حمایت از کار و سرمایه کنار هم راه به جایی نخواهد برد.
وی همچنین اضافه کرد: مفهوم جهاد اقتصادی این است که به خاطر خدا ثروت تولید کنیم چرا که سرمایه گذاری در جهت ایجاد اشتغال در جامعه و رفع بیکاری ها مطابق با آیات و روایات دینی نوعی عبادت تلقی می شود.
بحرینی افزود: باید در جامعه به گونه ای با کارگران رفتار شود که از لحاظ معیشتی تأمین و به بهترین نحو زندگی کنند.

وی در پایان افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی جامعه باید طوری بستر را مهیا کنیم که دولت از تولید ملی حمایت کند و مردم نیز الگوی مصرف خود را تولیدات داخل قرار دهند که دراین راه غیرت ملی بهترین گزینه است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.