ساری/

محدودیت‌های ترافیکی مازندران اعلام شد

فرمانده پلیس راه مازندران، محدودیت‌های ترافیکی ایام برگزاری مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در محورهای مواصلاتی استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از ساری جعفر محمدنژاد اظهار داشت: با توجه به گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و تعطیلات ایام 14 و 15 خرداد محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 10 خرداد تا روز سه‌شنبه 16 خرداد در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک، محدودیت‌های ترافیکی در راستای افزایش ایمنی و ایجاد کشش و روانی و تسهیل در امر عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 10 خرداد تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 16 خرداد از محور کندوان (چالوس- کرج)، هراز، فیروزکوه و برعکس ممنوع است.

این مسئول گفت: در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلی و کامیون‌ها کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز پنجشنبه 11خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 16:30 دقیقه تا 24 از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی در این محور در روز دوشنبه 15 خرداد اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت 14 تا 24 در این روز از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 16:30 روز دوشنبه 15 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز سه‌شنبه 16 خرداد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه است.

محمدنژاد همچنین به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمام تریلی‌ها از این محور کماکان ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24  روزهای چهارشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه 10 تا 14 خرداد از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و دوشنبه 11 و 15 خرداد ممنوع است.

وی ابراز داشت: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 21 روز شنبه 13 خرداد تا ساعت 6 روز یکشنبه 14خرداد از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و از ساعت 23 روز شنبه مورخ 13 تا ساعت 6 روز یکشنبه 14 خرداد تردد از آمل به سمت رودهن یک طرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 13 روز دوشنبه 15 خرداد تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه 16 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 روز دوشنبه تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه تردد تمام وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه است.

این مسئول متذکر شد: در محور فیروزکوه تردد تمام تریلی‌ها به استثنای تریلی‌ها حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه، جمعه، شنبه و یک‌شنبه 10 تا 14 خرداد و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و دوشنبه 11 و 15 خرداد از تهران به طرف قائمشهر و برعکس ممنوع است.

محمدنژاد در پایان اذعان داشت: مرکز کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن‌های 2182934 و 2182920 به‌ طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.