کتاب محيط‌هاي چندرسانه اي در دانشگاه آزاد اسلامي همدان تأليف شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ؛ نخستين بار کتاب محيط‌هاي چندرسانه اي در محورهاي متن، صدا، عکس، ويدئو و پويانمايي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان تأليف شد.
مؤلف اين کتاب اظهار کرد: اين کتاب حاصل سال‌ها پژوهش در موضوع چندرسانه اي بوده و چندرسانه اي رايانه اي با کاربردهاي گسترده اي که دارد در زندگي روزمره وارد شده است و تکنيک چندرسانه اي به علت ارتباط مؤثري که با مخاطب برقرار مي‌کند همواره مورد توجه قرار گرفته و روز به روز کاربردهاي آن گسترش مي‌يابد.
محمدمهدي شيرمحمدي افزود: چندرسـانه اي‌ها بـر محور رسـانه‌هايي مانند متن، صدا، عکس، ويدئو، پويانمايي و گرافيک مي‌چرخند و مهمترين خاصيت اين رسانه‌ها اطلاع دهندگي است؛ زماني که رسانه‌هاي مختلف با هم ترکيب مي‌شوند خاصيت اطلاع دهندگي آنها افزايش مي‌يابد و ميزان تأثيرگذاري آنها بـيشتر مي‌شود.
اين عضو هيأت علمي گروه کامپيوتر دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان تصريح کرد: اين کتاب به مفاهيم اساسي در حوزه اهميت چندرسانه اي مي‌پردازد که براي ساخت پروژه‌هاي چندرسانه اي گام‌هاي توليد چندرسانه اي چيست و چه ابزارهايي بايد در اختيار مؤلفان قرارگيرد تا پروژه اي مناسب ساخته شود، همچنين بيان مي‌شود که چه افرادي با چه تخصص‌هايي نياز است تا اعضاي تيم چندرسانه اي را در کنار هم جمع کند.
کتاب محيط‌هاي چندرسانه اي 7 فصل و 480 صفحه است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.