نمايش آنتوان و مسافر كوچولو به نويسندگي و كارگرداني حسن باستاني تيرماه 91 ميهمان سالن چهارسوي تئاتر شهر مي‌شود.

حسن باستاني كارگردان تئاتر در خصوص اجراي عمومي نمايش آنتوان و مسافر كوچول كه ميهمان سي امين جشنواره تئاتر فجر بود به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: هم اكنون مشغول تمرين و آماده سازي نمايش هستيم كه اجراي عمومي آن را براي تيرماه 91 در سالن چهارسو آماده كنيم.
وي در رابطه با تفاوت اين اجرا با اجراي جشنواره سي ام تئاتر فجر افزود: در كليت اجراي اين نمايش نسبت به قبل تفاوتي وجود ندارد اما جزئياتي را تغيير داديم.
باستاني با اشاره به اين كه در گروه بازيگران نمايش تفاوتي لحاظ نشده، بيان كرد: سياوش چراغي پور و باران چراغي پور بازيگران اين اثر نمايشي هستند.
وي تصريح كرد: آنتوان و مسافر كوچولو به زندگي و آثار آنتوان دو سنت اگزوپري نويسنده اصلي داستان شازده كوچولو است كه در آن تقابل بين شخصيت اصلي آنتوان و شخصيت مسافر يا شازده كوچولو هستند.
باستاني ابراز كرد: در اين نمايش ما روايت داستاني شازده كوچولو را نداديم اما به دليل اين كه وي در اين داستان با نويسنده برخورد مي‌كند در بخش هايي از نمايش به صورت خلاصه شخصيت شازده كوچولو معرفي مي شود.
اين كارگردان بيان داشت: اين نمايشنامه بر اساس ديدگاه هاي از نويسنده تاليف شده و فضايي سورئاليستي دارد.
وي افزود: ما در اين نمايش با فضاي واقع گرايانه روبرو نمي شويم درست  است كه بخشهايي از آن به عالم واقع گرا نزديك مي‌شود اما فضاي حاكم فضاي سورئاليستي است.
شايان ذكر است، محمد قدس و مليحه زماني دستياران كارگردان،‌ امير رضا زاده طراح صحنه و  فرنوش فرجندي طراح لباس و پوستر و بروشور نمايش آنتوان و مسافر كوچولو هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار