دبیر هیأت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی از برگزاری اولین دوره مسابقات رنکینگ در رشته اسنوکر در سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وحید اثنی عشری در این باره اظهار کرد: این مسابقات هفته آینده در دو بخش رنکینگ زیر 16 سال و آزاد در محل باشگاه برادران مشهد با حضور حداقل 50 نفر برگزار می شود.

وی با اشاره به مسابقات در حال برگزاری این هیأت، گفت: دور رفت دومین دوره لیگ برتر بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی هفته گذشته به پایان رسید که تیم های کیوبال، خشایار و واینا به ترتیب به مقام های اول تا سوم را بدست آورند.

وی افزود: دور برگشت این رقابت ها نیز جمعه هر هفته برگزار می شود.

دبیر هیأت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی تیم های شرکت کننده در این مسابقات را از باشگاه های اسپادنا، توپ سیاه قهرمان، صولت، کیوبال، برادران، خشایار، الماس، سبز و واینا اعلام کرد.

اثنی عشری گفت: هم اکنون 33 باشگاه دارای مجوز در سطح مشهد فعالیت دارند که از این تعداد 9 باشگاه به دلیل فضا و امکانات مناسب و بازیکنان توانمند در دومین دوره لیگ برتر بولینگ و بیلیارد استان حضور دارند.

وی از میزبانی مشهد به منظور برگزاری دهمین دوره مسابقات جایزه بزرگ جام رمضان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این رقابت ها جز معتبرترین مسابقات کشوری ثبت شده در تقویم فدراسیون بولینگ و بیلیارد است که در حال برنامه ریزی است.

وی با اشاره به تقسیم کشور به 6 منطقه از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، عنوان کرد: منطقه 6 کشور شامل استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، سمنان و گلستان است که سرپرستی این منطقه برعهده مجید کاظمی رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی است.

اثنی عشری افزود: این هیأت برای برگزاری مسابقات منطقه ای بین استان های ذکر شده در حال برنامه ریزی است.

وی از برگزاری کلاس مربیگری درجه 2 و 3 توسط هیأت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی خبرداد و گفت: این کلاس ها توسط نصراله جعفری مدرس این فدراسیون خردادماه سال جاری برای آقایان و بانوان برپا می شود و در روزهای آینده به تمامی شهرستان های استان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این کلا سها نیز می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.khorasanbcs.ir از شروع کلاس ها و ثبت نامه اطلاع یابند.

دبیر هیأت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی در خصوص برنامه آموزشی اجرا شده در سال جاری گفت: کارگاه آموزشی این رشته ورزشی ویژه بانوان با حضور 10 نفر از اعضای تازه وارد به این ورزش طی 10 جلسه به مدرسی وحید اثنی عشری فروردین ماه امسال برگزار شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.