آيت ا... سبحاني، خواستار حفظ فضاي معنوي و روحاني اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آيت ا... جعفر سبحاني از مراجع تقليد، پيش از ظهر ديروز در ديدار استاندار خراسان رضوي و شماري از مديران اين استان گفت: در اطراف مشهد کساني هستند که چندان با مکتب ما موافق نيستند و مسئولان بايد مراقب بوده و نسبت به ساخت مساجد و احداث خانه هاي عالم اقدام کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که هزينه اي که براي ورزش مي کنيد، باید براي اين امور هم اختصاص دهيد، بيان داشت: البته هزينه کردن در عرصه ورزش با توجه به نقش و تاثير آن در جلوگيري از ناهنجاري هاي اجتماعي و اعتياد لازم است و خوشبختانه ورزشکاران ما از اعتياد و کارهاي زشت به دور هستند، اما هزينه کردن در امور ورزش بايد به اندازه باشد.

اين مرجع تقليد در ادامه با تاکيد بر اهتمام ويژه به مسئله ولايت و امامت، جسارت يک خواننده خارج نشين به ساحت مقدس امام هادي(ع) را محکوم و تصريح کرد: اين فرد مرتد و حکم او همان حکم سلمان رشدي است که امام راحل دادند و ما نيز در بيانيه اي اين مسئله را ذکر کرده ايم.

وي اهانت به مقدسات را دال بر رذالت و پستي اين گونه افراد دانست و گفت: اينها براي مقابله با اسلام از پست ترين سلاح ها استفاده کرده و به وجود مقدس و نازنين امام هادي(ع) که جهان در برابر او خاضع است اهانت مي‌کنند.

اين استاد برجسته حوزه علميه قم اهانت کنندگان به ائمه اطهار و مقدسات را نادان و احمق خواند و تصريح کرد: البته دشمن مايه تکامل است و اين مسائل باعث حرکت ما مي شود./س

برچسب ها: سبحانی ، امام هادی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.