به مناسبت چهاردهمين جشنواره خيرين مدرسه سازكه هشتم خرداد ماه در تهران برگزار مي شود از طرف حضرت آيت الله العظمي مكارم شيرازي پيامي صادر شد.

 به گزارش خبرنگاران اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در متن اين پيام آمده است: قبل از هر چيز تشكيل اين مجمع را به همه شما عزيزان شركت كننده و دست اندركاران و خيران تبريك مي گويم .مي دانيم اسلام آيين رحمت است و همه روزه در نمازهاي خود بارها و بارها خدا را به رحمانيت و رحيميت توصيف مي كنيم تا شعاعي از اين وصف الهي در وجود ما تابش كند.
مي دانيم از نظر پيغمبر بهترين انسانها كساني هستند كه بيشترين خدمت را به خلق خدا مي كنند.( خير الناس انفعهم الناس )
 آنچه در نزد ماست فاني مي شود و آنچه نزد خداوند وديعت بگذاريم، باقي مي ماند و ذخيره يوم المعاد خواهد شد. ( ماعندكم ينقد و ما عندالله باق )
مي دانيم امروز مشكل ترين مساله براي مناطق محروم، مشكل مدرسه است و به يقين آنهايي كه گامي براي حل مشكل بر مي دارند درپيشگاه خداوند بزرگ مقام والايي دارند.
آفرين بر  شما خيران و نيكوكاران مدرسه ساز، كساني كه عقده از دل قشر هاي مستضعف مي گشاييد و خاطر پريشان آنها را شاد مي كنيد . عزيزان !خدا را شكر گوييد كه اين همت و اخلاص و ايثار و فداكاري را به شما داده است كه مي توانيد براي خودتان بهترين ذخيره روز قيامت را فراهم كنيد و در اين دنيا نام نيكي از خودتان به يادگار بگذاريد.
من از صميم دل به همه شما عزيران دعا مي كنم و از خدا مي خواهم بهترين پاداش را در دنيا و آخرت به شما عنايت فرمايد ، مشكلات شما را حل كند و حوداث دردناك را از شما دور سازد و خانواده  وفرزندان شما را در پناه خودش از گزند حوادث مصون دارد. همان گونه كه شما به خانواده هاي نيازمند كمك كرديد شما را هم در پيشبرد اهدافتان كمك فرمايد./ز
 آمين يا رب العالمين


برچسب ها: پیام ، مدرسه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار