شهردار منطقه 9 با اشاره به استفاده از فضاي حداقلي و در راستاي توسعه فضاي سبز منطقه گفت: براي نخستين بار ورودي غربي پايتخت (ميدان آزادي) با بيش از دو هزارجعبه گل مزين شد.

  نصرا... آباديان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در اين خصوص افزود: برنامه توزيع فلاور باكس ها به صورت پايلوت در منطقه 9 از اسفندماه سال گذشته و در هفته درختكاري آغاز شد و در اكثر مجتمع هاي سطح منطقه مراكز نظامي و انتظامي، بزرگراه فتح و ميدان آزادي بطور كامل اجرايي شد.

علي اكبر كريمي پور معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 9 از مزاياي اين طرح را استفاده از گل و گياه و كاهش سطح چمن كاري عنوان و تأكيد كرد: سرعت عمل، هزينه كمتر در احداث و امكان تغييرات متوالي در سبك و نحوه اجراي آن از ديگر محاسن طرح است.

وي تأكيد كرد: اين طرح در ميادين شهر، لچكي ها و بلوارها و همچنين مجتمع هاي مسكوني كاربرد فراواني داشته و به همت شهرداري و فضاي سبز منطقه در ميدان آزادي به ميدان500 متر طول و به شكل مطلوبي اجرا شده است.

وي خاطر نشان كرد: گل هاي اين جعبه گل هميشه بهار، ميمون، اطلسي، شمعداني است شهرداري ارتقاء آرامش بعدي شهروندان را در كنار عمران منطقه بسيار حائز اهميت قرار داده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار