نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي از فراخواندن مسئولين و درخواست توضيح از آنان براي طرح راه‌اندازي قهوه‌خانه ويژه بانوان به محض تشكيل كميسيون بهداشت مجلس نهم خبر داد.

حسينعلي شهرياري نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با انتقاد از ارائه طرح راه‌اندازي قهوه‌خانه ويژه بانوان گفت: اين طرح از اساس خلاف عرف، شرع و قانون بوده واين تفكر كه خواستار اجراي طرح قهوه‌خانه ويژه بانوان است تفكري غير الهي است.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به ردپاي جريان انحرافي در پشت پرده اين طرح افزود: قطعا طرح راه‌اندازي قهوه‌خانه ويژه بانوان تفكر جريان انحرافي بوده که اين تفكر در حال راه‌اندازي جرياناتي از اين دست در كشور است.

شهرياري در ادامه با بيان اينكه بخش‌نامه دولت كه قهوه‌خانه‌ها را جزء اماکن عمومي نمي‌داند خلاف قانون است و هيچگونه توجيهي ندارد گفت: مگر مي‌شود از مكاني كه عموم مردم از آن استفاده مي‌كنند  به عنوان مکان شخصي نام برد؟!

منتخب مردم زاهدان در مجلس نهم اين اقدام را حاصل لابي‌گري برخي افراد در دولت دانست و تصريح کرد: بارها به اين موضوع اعتراض كرده و مخالفت خود را اعلام كرده‌‌ايم چرا كه معتقديم اجراي چنين طرحي به منزله زير سوال بردن جامعه اسلامي و خيانت به زنان جامعه اسلامي است.

رئيس كميسيون بهداشت مجلس هشتم از پيگيري اين مهم در مجلس نهم خبر داد و گفت:‌ به محض تشكيل كميسيون بهداشت و درمان با فراخواندن مسئولين و درخواست توضيح از آنان، طرح راه‌اندازي قهوه‌خانه ويژه بانوان را پيگيري خواهيم كرد.

وي افزود: بايد مجريان اين طرح پاسخگو باشند چرا كه طبق قانون جامع مبارزه با مواد دخاني استعمال قليان در اماكن  و محيط‌هاي بسته عمومي ممنوع است.

عضو فراكسيون اصولگرايان با بيان اينكه بايد به فكر سلامت افراد جامعه باشيم خاطرنشان كرد: بايد مسائل اين چنيني را فارغ از سياسي كردن آنان پيگيري كرده و اجازه سوء استفاده‌هاي سياسي از اين گونه طرح‌ها ندهيم./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار