رئیس هیئت مدیره استقلال مخالف رسمی خود را برای ادامه فعالیت فتح الله زاده در تیم استقلال اعلام کرده است وی حتی از شرایط مالی و پس از آن از قراردادهای بالای بازیکنان تیم استقلال انتقاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رسولی نژاد مدعی است که از قراردادهای کلان مدیر عامل تیم استقلال بی خبر بوده و این در حالی است که وی به همراه دیگر اعضای هیئت مدیره باید از ابتدا در جریان این امور قرار می گرفتند اما این اتفاق رخ نداده است و مسئولین تیم استقلال اعضای هیئت را در جریان قرار ندادند و باعث ایجاد مشکلات جدی شدند.

شایان ذکر است، رسولی نژاد اعلام کرده است که قرار دادهای بسیار بالایی که علی فتح الله زاده در ابتدای فصل برای برخی بازیکنان در نظر گرفته است عاملی است که تیم با بدهی های بالا روبرو شود و حتی قرارداد بازیکنان در پایان فصل به آنها پرداخت نشود در حالیکه این نوع اقدامات نباید در ابتدای فصل انجام می گرفت، زیرا مسئولان در جریان کامل امور انجام شده قرار نداشتند و این اتفاق باعث به وجود آمدن مشکلات شده است که تیم را با مسائل و مشکلات جدی روبرو کرده است.

گفتنی است، اعضای هیئت مدیره در گزارش خود به این نکته اشاره کردند که ستاره های تیم استقلال به قیمتها و رقم های نامعقول جذب شدند و این اتفاق حتی به استقلال تمام نشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار