نمایشگاه و كارگاه آموزشی نقاشی با حضور 25 هنرمند برجسته كشور و با محوریت موضوع حضرت امام خمینی (ره) در برج میلاد از 8 تا 9 خردادماه به مدت 2 روز برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، شهاب شكیبا مسئول روابط عمومی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری در این خصوص گفت: دراین كارگاه آموزشی 25 هنرمند از سراسر كشور حضور دارند كه هركدام استاد و نخبه نقاشی در استان خود محسوب می شوند. 
وی ادامه داد: محوریت موضوع نقاشی حضرت امام (ره) است و از تكنیك های مختلف نقاشی از جمله رنگ روغن، اكرلیك، آب رنگ و ... استفاده می شود.
شكیبا افزود: همزمان با این كارگاه آموزشی، نمایشگاهی از آثار نقاشی متعلق به هنرمندان حوزه هنری و همچنین آثار نقاشی كه در آرشیو بنیاد حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) قرار دارد، برگزار می شود.
این كارگاه آموزشی و نمایشگاه از 8 تا 9 خردادماه و از ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر آماده بازدید از علاقمندان است.
همچنین مراسم افتتاحیه دومین جشنواره برآستان آفتاب، دوشنبه هشتم خرداد ماه ساعت  17:30 در برج میلاد تهران برگزار می شود.
همزمان با مراسم آغاز به كار جشنواره بر آستان آفتاب، نمایشگاه "رواق هنر روح الله" كه منتخبی از آثار تصویرگران با موضوع امام خمینی (ره) است و همچنین نمایشگاه "میهمان علی" بر مبنای تركیبی از عكسها و اسناد مبارزاتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در دوران اقامت ایشان در نجف اشرف افتتاح می شود.
برپائی شب شعر و موسیقی با حضور شاعران نام آشنای كشور و اجرای برنامه موسیقی سید حسام الدین سراج بر مبنای غزلیات حضرت امام، پخش فیلم منتشر نشده ای از امام خمینی (ره) در تاریخ 11 خرداد ماه  از دیگر برنامه های این جشنواره است كه در قالب برنامه ویژه ای در سالن اصلی مركز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.
از دیگر برنامه های جشنواره بر آستان آفتاب، برپایی نمایشگاه آثار امام(ره)، ارائه محصولات فرهنگی ، برپائی غرفه ویژه كودكان و نوجوانان و غرفه اطلاع رسانی خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.