کلينيک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی البرز شهر کرج افتتاح شد.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افتتاح کلینیک تخصصی استان البرز را در راستای هرچه بهتر اجرای کردن  طرح پزشک خانواده دانست.

دکتر محمد حسن ناصری هدف از داير کردن اين کلينيک را خدمت به مردم و در راستای هرچه بهتر اجرا  کردن طرح نظام پزشک خانواده  در استان برشمرد و افزود: در طرح پزشک خانواده بايد شناسايی و درمان ابتدا در سطح 1 صورت پذيرد و در صورت نياز به سطح 2 و 3 ارجاع شود و هدف ما نيز از افتتاح اين کلينيک تخصصی و فوق تخصصی در استان، درست انجام گرفتن ارجاعات درمان است که اميدواريم با همه تلاش های صورت گرفته خدمت نوين ديگری را به مردم ارائه دهيم.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز  با همکاری 14 متخصص که همگی عضو هيئت علمی دانشگاه هستند در 12 رشته از جمله  فوق تخصص جراحی قلب، فوق تخصص جراحی کليه، فوق تخصص روانپزشکی، فوق تخصص نوزادان و کودکان، پزشکی قانونی، طب اورژانس، فوق تخصص خون و سرطان آماده فعاليت است.

وی ادامه داد: سعی ما بر این است تا با توجه به پتانسیل های موجود بتوانیم این مرکز  را به قطب تخصصی و فوق تخصصی استان تبدیل کرده تا تحول شگرفی در بحث درمان و خدمت رسانی به مردم ایجاد شود./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.